-
michael_11
hoi,
Ik heb een vraag of dat een GeForce 9800GTX op mijn ASUS M2N32-SLI Deluxe Wireless edition moederbord gaat en of ie het aankan.
later wil ik wel een een MSI K9N2 Diamond gaan halen, maar heb alleen het geld nog voor een GeForce 9800GTX, en omdat ik nu zonder videokaart zit.
Op google heb ik er niks over kunnen vinden, omdat ze dat alleen testen op de nieuwe Chipsets.
20 juni 2008 20:38
-
masterwillems
[img]http://images.tigerdirect.com/skuimages/large/A455-2300-main2.jpg[/img]
als dit jou moederbord is past hij er gewoon in:) leuk moederbord trouwens :P alleen jammer van het AM2 socket
20 juni 2008 21:07
-
michael_11
dat is mijn moederbord ja.
dus dan hoef ik niet pers? een andere moederbord aan te schaffen,
en zou ik het dan ook in SLI opstelling kunnen zetten? want deze ondersteund SLI 16x/16x
En dan nog iets, ik heb een voeding van 500watt erin zitten en heb al op internet gekeken wat het gaat verbruiken, ongeveer 399watt op 90% stressed. maar de amp?re van de voeding is niet sterk, 18amp op 12volt lijn.
welke voeding kan ik het beste halen?
het beste wel een A merk, maar ook niet te duur.
Ik heb al gekeken voor een Corsair TX 650W.
20 juni 2008 21:24
-
rubenus
Dat is een goede voeding ja. Zelf zou ik toch gaan voor de Cooler Master Real Power M620. Deze is zeer stil ( net als de corsair trouwens) en biedt een grote meerwaarde: Het modulaire gedeelte. Dit houdt in dan je de kabels die je niet gebruikt kunt afkoppelen, en zo geen grote spaghetti van kabels hebt.
20 juni 2008 21:50
-
masterwillems
ik heb nu een Corsair 620 er in zitten en ik ben er zeer tevreden over, is een mooie voeding, misschien een beetje prijzig maar wel erg stabiel+wat hier boven al staat modulait wat echt relaxt is (en de dragen zelf zijn ook wat dunner dan normaal)
20 juni 2008 22:06
-
michael_11
Ik ga voor de Corsair TX 650W, omdat de Effici?ntie en amp?re hoger zijn dan die van de Cooler Master Real Power M620.
Dat de kabels er niet af kunnen maakt mij niet echt veel uit, als het maar veel stroom kan leveren.
Dan ben ik er hier op uit, en kan de topic gesloten worden.
21 juni 2008 07:46
-
stephan90
Als laatste zou ik nog even wat toe wilen voegen dan :P
Nu er toch nog geen slotje op staat
Ik heb zelf een voeding van Antec, de Antec NeoHe Power 500
Dit is een erg goede voeding, ik hoorde laatst Blacksorcerer ook al
zeggen dat de NeoHe de High-End voedingen zijn van Antec.
Dus zeker waard om misschien even naar te kijken :P
21 juni 2008 10:02
-
michael_11
voeding ziet er niet slecht uit, maar is toch wel een beetje te prijzig voor mij. Iedergeval bedankt voor de tip en moeite.
Over 2 weken ga ik ze bestellen, dan heb ik alle centjes bij elkaar.
21 juni 2008 15:29