Xfire naam vergeten.
Topic gesloten
juni 2008
-
mattnlHallo.
Ik ben mijn xfire naam vergeten, dus mijn username, waar kan ik die naar mij toe laten mailen?
Het is best lang geleden toen ik voor het laatste inlogde en dus ben i khem vergeten.
Matt18 juni 2008 16:56 -
lbjornlGewoon naar xfire site gaan daar op "lost username" klikken en ze mailen het door naar jou...
Had te snel gelezen :/ srry.18 juni 2008 17:37 -
mattnlIk zie alleen lost password, en daar moet je je username ook invullen.18 juni 2008 17:39
-
blacksorcererToen je je hebt aangemeld bij Xfire heb je een email gekregen met de titel "Welcome to Xfire!", waarin met koeienletters je gebruikersnaam staat.
Ik weet niet welke e-mail host je gebruikt, maar daar zal vast wel de mogelijkheid zijn om te zoeken op 'Xfire'.
Als je die mail hebt weggegooid... nja dat lijtk me gewoon altijd wel verstandig dat je wachtwoorden en 'welkom' mails met info erin bewaard, de e-mailboxen van tegenwoordig zijn toch erg groot.
Heb je die mail toch niet meer... dan zal het maar eraan liggen of je mensen van TW kent die jou ooit op Xfire als contactpersoon hebben gehad. Als je zelf al zo iemand weet op TW, dan kan je die natuurlijk beter even dat persoonlijk vragen in een PM18 juni 2008 17:45 -
lbjornlMattNL -> MattChaosNL
In het topic xfire usernames gevonden ;)18 juni 2008 18:25 -
mattnl[quote=115097]Ja dat was hem idd maar had een nieuwe aangemaakt.
Tip van Blacksorcerer gebruikt en bleek dat ik mattgameplayer heette.
Dank iedereen en sorry voor dit ''akkefietje''.18 juni 2008 21:24 -
blacksorcerer[mod]Slotje.[/mod]18 juni 2008 21:25