Geforce 9600GT (512 Mb)
Topic gesloten
juni 2008
-
blacksorcererNee, daar heb je gelijk in.
Maar hier in Nederland hebben we bijvoorbeeld Paradigit, MyCom en Vobis. Zaken waar je ook al iets meer betaald voor de producten, en ze je het voor een kleine meerprijs ook in je pc zetten.
Het lijkt me sterk dat ze zoiets niet hebben in Belgi?, want deze prijzen zijn naar mijn idee nogal geldklopperij. Er zijn zat mensen die meer betalen voor hun computer(onderdelen), en dat moet er nu eenmaal ook zijn, zodat die kleine bedrijfjes het hoofd boven water kunnen houden, maar nu je hier aanklopt met die vraag, wil ik je alleen even zeggen hoe ik over dit specifieke geval denk ;)
De 9600 GT is online ook al vanaf 100 euro verkrijgbaar, maargoed, wat zoiets betreft denk ik dan maar dat je daar wel echt merkbaar veel plezier van zal hebben en daar maken alle bekende fabrikanten ook prima spul van. Maar het kan geen kwaad misschien toch eens ergens anders te kijken of die persoon met de prijzen te confronteren en misschien kan hij er wat vanaf doen zodat het in ieder geval wat redelijker is16 juni 2008 19:33 -
lbjornl@BS: Ik had dat ook met mij RAM - modules die ik ben gaan halen: nogal duur maarja.... Ik kan ook niet verwachten dat ze daar met prijzen gaan afkomen van 60 -70 voor een topmerk. Nu als die kaart echt gaat tegenvallen zou ik het niet gedaan hebben maarja... Er moet nu eenmaal een andere in.16 juni 2008 20:32
-
louwrensWelk merk(en type) voeding is dat dan?
een 9600 is een opgekrikte 8800GT, zelfde core. Alleen wat hogere clocks en op een lagere procede gebakt.
@Lbjorn hieronder: (A) ik vind de site wat vaag eigenlijk, niet echt overzichtelijk, zal wel wennen wezen.
Zalman ZM600-HP is de popuuste voeding van dit moment.16 juni 2008 20:34 -
lbjornl[quote=114867]
Lees even in ??n van mijn vorige posts daar staat het ergens in. Type weet ik niet... Heb al zoveel gevraagt straks gaat hij nog beginnen zagen dat ik hem tijd kost xD.16 juni 2008 20:36 -
blacksorcerer@Lbjornl: voor dat geld mag je hem dan ten minste toch wel wat vragen stellen ;)
@Louwrens: de 9600GT is echt geen opgekrikte 8800GT, de prestaties zijn juist minder en hij heeft ook een andere core, zie maar bijvoorbeeld hier. Meer benches, zie google
De ZM600-HP is inderdaad een goede voeding, niet de beste, maar indd. wel populair en ook zeker een aanrader wat je er voor dat geld ook voor krijgt.
[color=gray]Is voor de TS wel overkill, maar dan issie goed op de toekomst voorbereidt met een stabiele en prima performance leverende voeding, voor nog minder geld dan de Chieftec, waarvan ik verwacht dat het dan een lager of ouder model zal zijn.[/color]16 juni 2008 21:17 -
lbjornl[quote=114878]
Maar ik denk niet dat hij die verkoopt, het staat alleszins niet bij de voeding.... (op de site). Als hij de zou verkopen dan gaat het wel een stuk duurder zijn... Nu zit ik al aan 300 euro, het geld groeit niet aan de bomen :P.17 juni 2008 10:33 -
bj farmoreAls het geld je niet aan de bomen groeit dan is, denk ik, gewoon het verstandigst om ergens anders je inkopen te doen.
Wat je ook nog kunt doen is die man te mailen met de mededeling: of het goedkoper kan en zo niet dat je dan ernstig gaat overwegen om ergens anders heen te gaan. Om het een beetje goedkoper te krijgen, ik heb ook kunnen afdingen bij mijn gloednieuwe laptop. Je kunt altijd proberen, want zijn prijzen zijn gewoon erg hoog.17 juni 2008 15:37 -
lbjornl@BF: Hij gaat zich niet bekommeren om mij, hij doet de PC van alle scholen die ik ken in omstreken (Kontich, Lint, Sint Katelijne Waver etc...) Het is idd wel heel duur maar wij hebben daar garantie met onze PC, dus als er iets gebeurt dan gaat hij het niet meer fixen wss... Ben ik niet zeker over maarja.... Zal nog eens overleggen met me vader.17 juni 2008 15:51
-
arjan_saals je pc kapot gaat (1% kans) dan kan dat bedrijf waar jij nu je dingen wilt halen hem nog steeds fixen hoor, maar dan voor een bedragje van de minuten x 1 euro17 juni 2008 15:58
-
blacksorcererUhm garantie == garantie, dat ligt toch gewoon zwart-op-wit vast dat hij jullie die dienst dient te verlenen.
Maargoed het is je eigen keus. Ik heb als student zijnde nou juist ook altijd zoiets van 'het geld groeit me niet op de rug' en werk er toch hard genoeg voor, dus dan ga ik juist niet ergens iets kopen waar ik er veeel meer voor betaal dan het waard is c.q. elders kost ;)
Die meneer van de webwinkel is vast niet de enige beld die een voeding/videokaart in een pc kan installeren (a)17 juni 2008 16:00