(heb wel een versie gevonden die iemand van ps3 naar pc had omgevormd)
14 juni 2008 18:55
vosruben
PS3:
GTA IV
Computer (Online):
Slave Hack !!!!!!!!
14 juni 2008 20:14
davy16
fifa 2008:P
14 juni 2008 20:17
leviathan
[color=blue]Om te voorkomen dat dit ook weer een opsomtopic zonder waarde wordt, vanaf nu graag dan ook argumentatie op je standpunt geven. Dus welke games jullie spelen/leuk vinden en ook wat je er goed of niet goed aan vind of er verder nog iets over kwijt wilt.[/color]
Zelf speel ik Eigenlijk het meeste Call of Duty 4 en Guild Wars, al kan ik niet wachten tot (nog 2 weken :D) Super Smash Bros Brawl uit komt, dat gaat echt de beste Wii game tot nu toe worden. Voorlopig zal het dus nog ff bij de opgefokte multiplayer actie van CoD4 blijven die leuk blijft. En voor de rest en wat langzamere uurtjes vermaak ik mij goed met Guild Wars omdat het een erg breed scala aan gameplay te bieden heeft, maar vooral ook om dingen alvast te 'reserveren' voor het aankomende tweede deel.
14 juni 2008 20:26
bj farmore
Ik speel op het moment vooral TrackMania Forever. Dat is in mijn zien gewoon een erg goed racespel, en het is nog gratis ook. Daarvoor krijg je gewoon graphics en een gameplay die je niet voor die klasse verwacht en die ook beter is dan een betaalde klasse.
Verder zou ik als een schietspel Battlefield 2 spelen, maar daar ben ik vanaf gestapt omdat ik het niet legaal had en dan mis je een stuk van het spel. En ik vind shooters niet leuk genoeg om ze te kopen, ben er te snel op uitgekeken. Maar dat is gewoon iets voor mij, want ik vind BF2 wel een hele mooie.
14 juni 2008 20:33
mac
Ik speel GTA-SA (online of niet online) op de pc, en nog Soldier of Fortune II
Op m'n PSP speel ik vaak GTA-Liberty City Stories, en Jackass 2
14 juni 2008 20:40
gerbenkwakkel
Ik speel CoD2 en CoD4 en MX vx ATV Unleashed maar ben opzoek naar een ander leuke game..
14 juni 2008 22:54
windowman
Alle 14 spellen van Command & Conquer, de oude strategie veteranen. Alvast voorbereiding op Red Alert 3 die in de herfst uitkomt.
15 juni 2008 09:29
vistaready
Ik speel
World Of Warcraft private server van toxic
Ik speelde guildwars maar daar was ik op uitgekeken.
Ik wacht op gw 2.