1 keer RPG maker gebruiken is goed genoeg, jij moet het niet herhalen :s. De pot verwijdt de ketel dat ie zwart ziet.
08 juni 2008 19:49
pcboer
Doe niet onnozel, had 'm ook al doorVond 'm wel goed, maar bestaat een forum juist niet om iets te vragen wat je niet weet? En 'kzal RPG wel eens proberen.
Merci
08 juni 2008 19:59
masterwillems
[quote=113805]
klopt maar we verwachten wel dat jij eerst zelf gaat zoeken (dus niet na 1 hit op google hier heen te komen)
08 juni 2008 20:01
mattnl
[size=0][color=white]Ja maar als jij al meteen gaat denken dat je het niet zal vinden moet je vooral niet op een forum dit vragen, iedereen zal zeggen ''Google is je vriend'' en dan is je eerste indruk hier niet goed.
Verder is het internet groter dan je denkt, je kan echt ALLES vinden, zelfs met een beetje kennis gratis muziek en albums, maar ik ga hier niet over door.
Dus, voordat je een onderwerp aanmaakt hier, of op elk ander forum, doorzoek eerst het forum op relevante onderwerpen (dmv de zoek pagina hierboven) en als je er dan niks vind ga je naar Google (<klikbaar) en zoek je daar naar probleem, als het dan nog niet is gelukt kan je een onderwerp aanmaken, maar voer altijd eerst deze stappen uit. Zo, dat is eruit.[/size][/color]
[color=blue]BlackSorcerer: Bericht verwijderd. Je deed het tot voor kort zelf ook zo, dus hang a.u.b. niet de moderator uit. Terug ontopic.[/color]
Matt: Ja is ook zo, daarom geef ik nu het voorbeeld om het wel goed te doen.
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=red]Reactie geven is onnodig...[/color][/size]
08 juni 2008 20:11
vixsta
Misschien is dit iets, hier kan je leren zoeken op het internet.
[color=black][size=8]MODBREAK: [/size][/color] [color=blue]Beste Pcboer, de andere leden hebben wel gelijk wat betreft het zoeken op b.v. Google, dit staat ook in de regels beschreven, dit gaarne de aandacht hierop voordat men een topic opent. Over dit item is genoeg te vinden en kom je er echt helemaal niet uit dan staat vragen vrij hier. Succes met het maken van je games. PS. idiote vragen bestaan niet, antwoorden daarentegen soms wel[/color]
08 juni 2008 20:21
vixsta
Pcboer, ik wou eerst ook een game maken, maar het is lang saai en soms ook wel moeilijk, zelfs bij simpele spelletjes heb je op het begin eigelijk een tutorial nodig.
Verder is het ook handig als je het niet in je eentje doet maar met anderen, anders is het binnen 2 dagen saai en stop je ermee (ervaring).
Ik ben een half jaar geleden ook aan een game begonnen,(nu niet alleen) het het begint een aardig leuk race gamepje te worden, dit hebben we gedaan met heel simpel: paint (later photoshop) en gamemaker PRO.
Succes met je game!
08 juni 2008 20:34
pcboer
Goeie site VixstaPage Not found :p
[size=8][color=red] Mod: [/color][color=black]Linkje is aangepast, werkt nu wel.[/color][/size]
Vixsta, toch bedankt. Ben nu bezig met simpele tutorial. Toch niet simpel