@Rubenus, ja maar ze verkopen geen voedingen die je pc helemaal vern*uken hoor.. Die dingen zijn grondig getest, en als je een OC'er bent die vanalles doet tja, dan heb je een A-merk nodig. Maar de huidige concument heeft met een mindere merk ook een goed resultaat:).
04 juni 2008 21:28
easyboarder
[quote=113572]
Ik zeg:
Je bent gek als je voor 60 euro een 600 watt voeding van een honkiebonkie merk koopt. Je voeding moet goed zijn, het zorgt voor een groot deel voor het stabiel draaien van je systeem..
04 juni 2008 21:40
louwrens
lees dit, post daar anders je systeem + wat je wil in het topic, dan helpen ze je je graag verder:)
Ik ben het wel met Arjan_sa eens. Ik heb nu al 2 jaar een q-tek voedingkje van 350 watt met de kast erbij gekocht. Ik heb me CPU zelfs nog 45% overgeclockt, dus dat wil zelfs.. Die voedingen moeten ook echt wel aan normen voldoen, alleen de A-merken gaan een stapje hoger. Maar dat betekent niet dat een B-merk je pc verneukt.... dat zou niet best wezen.
Ik zou nu liever ook overgaan op een stabielere, maar deze houdt het nog goed vol. Ik heb hier zelfs een kwaliteits Antec liggen, maar nog niet aangesloten omdat mijn eigen het nog doet.
Maar om voor 60 euro een 600 watter te kopen is verder echt dikke overkill. Ik zou de het wel durven om die graka in jouw pc te stoppen Knarf.
Ik denk dat het wel lukt, als jij die videokaart koopt kom je denk ongeveer aan hetzelfde aantal wattages als mij(in me Hardware Profiel missen een paar hdd's). Ik denk dat mijn 6600GT zelfs meer watt neemt dan de jouwe. Mijn zwager heeft ongeveer dezelfde config als mij... alleen dan de een dualcore opteron, 8800GT en extra koeling en dat trekt + monitor ongeveer 220 watt onder fullload (gemeten!). Dat overal tegenwoordig zoveel watt voor nodig is, is overdreven. Ik heb die van mij nooit gemeten, maar die moet wel onder die van me zwager zitten aangezien die van mij lager spec heeft.
04 juni 2008 21:51
knarf
Bedankt!
05 juni 2008 08:21
louwrens
ghehe, Roy92 kom d'r maar in :P
vertel jou Q-tec verhaal maar eens, das pas mooi ^^