Hz is dat niet hoe vaak je beeld vernieuwd per seconde? Zo ja dan kan dit niets te maken hebben met de kleuren lijkt mij.
04 juni 2008 12:30
arjan_sa
Dat is idd zo, maar dit kan wel een 'vervaagd' beeld geven [quote]graphics opeens heel slecht worden,[/quote]
Wat moeten we daar trouwens onder verstaan?
04 juni 2008 15:56
Account verwijderd
[quote=113532]
Dat legt hij toch uit? De kleuren vervormen zich.
Wat heb je erop tegen om die andere kabel te gebruiken die wil werkt ;) Voor derest lijkt het mij gewoon een kwestie van een vals contactje en dat is dus zo op te lossen ;)
Het kan ook zijn dat je verloopstukje kapot is ;) Aangezien het me onwaarschijnlijk lijkt dat je pc al die losse kabels ondersteunt (rood, blauw, groen en nog wat voor HD beeld)
04 juni 2008 17:42
spongerob
@ levi, ik heb wat zitten klieren in de tv instellingen maar het is er niet bepaald beter op geworden...
@ arjan, ik kan nergens een frequentie van 60Hz instellen, ik kan alleen kiezen uit 30 en 29, (ook als verberg modi blablabla aanstaat...
en @ soemie, de TV is afgelopen zondag gehaald en het verloopstuk is gister gehaald dus neem ik niet aan dat ik het nou al gesloopt heb :P
En gebruik nu trouwens alleen nog de HDMI-DVI-D stekker en die audiokabel, voor de rest zit er nog een scart in voor men digitenne..
Tog nog even een update voor mensen die dit lezen,
Ik heb (nogmaals) een poging gedaan tot het updaten van men video drivers (wat in mijn geval vrijwel onmogelijk is omdat hij altijd vastloopt :S), en zoja, tijdens de instalatie van de nieuwste drivers van de Nvidia site af liep hij weer vast en werd het weer tijd voor een systeemherstel.
toen men systeem was teruggezet deed hij het wel prima... ik heb nu wel gewoon met PC op men TV met een cheap-ass kabeltje...