-
sergio
TW'ers,
Omdat ik zelf een iPod heb maak ik vaker gebruik van iTunes ( d.m.v aantal afgespeeld enz ) dan van WMP 11..Maar met WMP 11 kan ik de media touch knoppen van me laptop gebruiken wanneer het progamma geminimaliseerd is. Met iTunes kan ik dus alleen de mediaknoppen gebruiken wanneer het scherm geopend is, wanneer ik een ander scherm open kan ik zo vaak op die touch knoppen drukken als ik wil zonder enig effect.
Zelf heb ik al gegoolge'd maar ik kon niks vinden, hoe kan ik de media knoppen toch gaan gebruiken zonder dat ik iTunes open? ander kan ik net zo goed de buttons gaan gebruiken...
01 juni 2008 11:45
-
stephan90
Het is maar een gokje maar ik denk zelf dat het komt doordat iTunes een programma is van
Apple, en WMP een programma van Windows.
Als je toetsenbord over een "Windows knop" beschikt is het dus ook een Windows toetsenbord
en lijkt het mij opzich logisch dat programma's van Windows zelf, wel met dit toetsenbord werken.
Programma's van andere bedrijven zoals Apple, microsoft's concurrent, doet dit dan niet.
Tenminste, ik weet dit niet zekermaar als je geen antwoord zal vinden op je vraag hoe het wel
zou kunnen werken, denk ik dat dit misschien de oorzaak zou zijn.
01 juni 2008 11:51
-
arjan_sa
Na een paar keer opnieuw installeren lukte het bij mij, geen id of het bij jou ook lukt
01 juni 2008 11:53
-
sergio
01 juni 2008 12:04
-
louwrens
mss aan zetten in de opties?
bij Winamp moet je het eerst ook inschakelen.
01 juni 2008 18:25
-
kyentei
iTunes heeft daar geen opties van. Het herinstalleren van de software van mijn toetsenbord + het herinstalleren van mijn iTunes was voor mij de redder in nood.
01 juni 2008 19:19
-
sergio
Ik heb het volgende gedaan:
- Drivers geinstalleerd van de touch media knoppen...
- iTunes opnieuw geinstalleerd
resultaat
helemaaal geen verandering
01 juni 2008 20:42
-
kyentei
Bij mijn G15 gamepanel beheer kan ik voor de mediatoetsen "achtergrond inschakelen", dan doet hij het dus ook in mijn taskbar.
Misschien zit er een soortgelijke optie bij jouw driver, en google anders eens op iTunes fixes voor die driver
01 juni 2008 20:56
-
simon8400
Multimedia Buttons Inspiron 6400 en iTunes
Vroeger met hetzelfde probleem gekampt, zie bovenstaande link.
Moest niets werken, wat bij mij ook het geval was, kun je nog altijd je toevlucht nemen op het programma
CD Art Display. Dit programma heeft als hoofdfunctie het tonen van covers in een apart venster die naar eigen wens geskinned kan worden, maar heeft ook als extra een optie om Multimedia buttons te laten werken in verschillende spelers waaronder iTunes. Enige nadeel is dat er nog maar eens een nieuw background proces extra loopt.
02 juni 2008 01:55
-
sergio
Oke hartstikke bedankt, maar zoals je al zegt er draait een nieuw proces. Een nieuw progamma, dus me vraag is nog niet opgelost misschien valt het ook niet op te lossen. Toch bedankt mensen ;)
02 juni 2008 12:08