-
gastonvdweijer
Hoi,
Ik heb een vraagje: Ik heb hier een filmbestand (MPEG2), rond de 380MB, en dus te groot voor YouTube. Waarmee kan ik het converteren zodat de kwaliteit wel goed blijft?
30 mei 2008 22:59
-
erwin_w
Als je met Google gaat zoeken met de term [flv converter] dan komen er diverse links naar voren waaronder ook links naar gratis programmas die dit voor je doen.
Een van die links is:
Deze
Omdat je nog niet zolang lid bent hier even het advies om de volgende keer eerst even Google te raadplegen, scheelt vaak wachten en in die tijd had je al wat kunnen ontdekken.
Succes verder.
30 mei 2008 23:13
-
leviathan
Als je wilt converteren zonder kwaliteitsverlies ben je met comprimeren (codec gebruiken) dus niet aan het juiste adres. Youtubefilmpjes zijn vrij klein dus het beste wat je zou kunnen doen is je filmpje kwa resolutie verkleinen om zo onder de 100mb te komen.
Maar volgens mij was het via een speciale google uploadtool, waar tevens op youtube meer over staat, mogelijk om tot 1GB te uploaden.
31 mei 2008 01:03
-
ikkus
Op YouTube kan je uploaden tot 1 GB / 10 minuten als standaard gebruiker.
Je moet kiezen voor multi upload, de software installeren en uploaden maar.
het is ook beter voor kleine video's, en sneller.
31 mei 2008 14:12
-
leviathan
Dat het sneller is kan ik bevestigen. Volgens mij vind er ook al een bestandscompressie plaats voor het uploaden door dat uploaderprogrammaatje wat je moet downloaden, want het was iig al sneller klaar als ik berekend had met mijn upload.
31 mei 2008 15:15
-
shaqiel
Of je kan meerdere delen maken zoals part 1 part 2 enzo.
31 mei 2008 20:08
-
druipsnuit
je zou het ook kunnen converteren naar 3gp format. Dat scheelt h??l veel in ruimte.
31 mei 2008 20:24
-
rubenus
Maar nog meer in kwaliteit.
31 mei 2008 20:30
-
druipsnuit
[quote]Maar nog meer in kwaliteit.[/quote]
dat hangt van de converter en de grootte (beeldformaat) van het filmpje af
31 mei 2008 20:37