-
hardcorematt
hallo ik heb hulp nodig ik heb een intel dual e6300 en de temps van mijn cores is 59 als ik niks doe dat is tog niet goed
28 mei 2008 20:11
-
keitaro
Begin is met een fatsoenlijke TopicStart te maken.
Je hardwareprofiel in te vullen. En te letten om de Nederlandse gramatica met alle leestekens van dien.
28 mei 2008 20:23
-
hardcorematt
Ik vind dit zo raar. En ik ben niet de einigste. Keitaro ik vraag voor hulp.niet voor gezeur ik vind dit niet egt vriendelijk maarjah zo zijn er meer tweakwindows leden die dat vinden ik had snel hulp nodig dus daarom zulke lettertypes
28 mei 2008 20:57
-
keitaro
[quote=112935]
Als je snel hulp nodig hebt wordt je het snelst en gegarandeerd het bedrijf te bellen waar je je pc gekocht hebt...
28 mei 2008 20:59
-
hardcorematt
ok bedankt ik snap iets niet mensen zijn lid van tw voor hulp en niet om dit aan te horen
[size=8][color=red] Mod: [/color][color=black]dit alles heeft niets met de Mods of Admins te maken maar aan topics en de invulling daarvan die door leden zelf wordt aangedragen, dus je snapt vast wel waar ik heen wil mag ik aannemen[/color][/size]
28 mei 2008 21:06
-
erwin_w
[quote=112935]
Kijk beste Hardcorematt, we snappen dat je een probleem hebt en graag z.s.m. geholpen wilt worden anders plaats je geen bericht (zoals velen), allemaal heel logisch maar......
...begin nu niet over dat we zeuren want dat is nu net hetgene waar we een extra topic voor hebben geopend, dus fatsoenlijk taalgebruik e.d. (niet gelezen zeker)
Als je dat gelezen had dan stond daar ook in vermeld dat als je een goede openingstopic maakt met relevante informatie dan is de kans groter dat je meteen geholpen kan worden en let wel, we zijn hier om je te helpen, niet om als zeurende mensen afgescheept te worden.
We doen dit vrijwiliig voor je maar zijn verplicht tot niets...
Let wel, dit zou straks dus al een reden kunnen zijn om dit topic tijdelijk te sluiten totdat je de openingstopic goed hebt aangepast, dan kunnen we die weer voor je open zetten.
Ik hoop dat je ons standpunt ook kunt begrijpen hierin.
28 mei 2008 21:07
-
etienne
Bij deze wordt dit topic gesloten.
[*] Wij verwachten een goeie Topic Start.
[*] Tevens verwacht ik ook een pm van Jouw Hardcorematt waarin je mij uitlegt hoe we het dan moeten aanpakken.
Zodat wij van TweakWindows niet zo "onvriendelijk" overkomen...
[color=blue] Topiclock. [/color]
28 mei 2008 21:17