-
stimo
Beste Tw-ers
Mijn probleem is als ik op Teamspeak zit met me maten dat ze ego horen. Weet iemand miss hoe ik dat kan verhelpen ik heb al met me settings zitten prutsen maar ik heb het probleem nog steeds.
28 mei 2008 19:51
-
amahl
heb je boxen aan dan moet je die uit zetten of je mic wat zagter zetten
28 mei 2008 19:54
-
stimo
Nee ik heb me boxen niet aan. En ik heb bij HoofdVolume rechts onder heb ik bij Microfoon Volume helemaal naar beneden staan
28 mei 2008 19:59
-
stephan90
Heb je "Voice activation" of "Push to Talk"?
28 mei 2008 20:01
-
amahl
zit er in teamspeak geen programma voor je mic af te stellen ?
zit de mic wel in de goede poort van je pc want je hebt line in en je hebt een mic in
28 mei 2008 20:03
-
stimo
Ik heb nu dan Push To talk omdat het anders zo irritant voor hun is maar ik wil hm op Voice activation hebben dat is makkelijker. Ja wel er zit wel een programmatje maar daar heb ik ook al aan zitten prutsen aan output en Voice activation level heb ik aan gezeten naar links en naar rechts en ik heb aan de voor kant van me pc me boxen zitten en aan de achter kant me Microfoon en de kleuren gewoon goed. Maar ik had van daag een nieuwe logitech headset gekocht en toen hoorde ze mij heel zacht dus heb ik ook aan de instellingen gezeten maaar die headset is niet fijn dus wou ik me oude weer gebruiken en kreeg ik dit in eens
28 mei 2008 20:03
-
keitaro
Ander topic gesloten.
Graag in dit topic de conversatie voortzetten.
29 mei 2008 15:42
-
stimo
Ok, maar bij deze kon ik net niet een bericht type dus van daar en ik ben hier net nieuw dus ik weet nog niet alles.
29 mei 2008 15:44
-
luckyzone
mischien ligt het aan je headset leen er een van je vrienden en kijk dan of het beter werkt
29 mei 2008 15:47
-
stimo
Ik had gistern een andere headset gekocht en daar hoorde ze me heel zacht dus had ik van configratiescherm en dan nog paar dingen had ik me Audio Getest. maar die headset vond ik helemaal niet fijn dus die breng ik terug en toen had ik me oude er weer terug in gestopt en ik kwam op ts en er was in eens ego echo. Dus en dat had ik eerde niet en ik heb dat zelfde ook met deze headset gedaan dat hardware testen....
29 mei 2008 15:53