-
kyentei
Hallo allemaal,
Ik heb weer eens een probleem. Ik heb een 100% GTA Savegame gedownload, maar zodra ik die laadt, en het laden is compleet, sluit GTA SA gewoon af.
De oplossing die ik heb gevonden is Gta_sa.set verwijderen, maar dat lost bij mij helemaal niks op.
Heeft iemand anders misschien een oplossing zodat ik wel gta SA met 100% savegame kan spelen?
Bvd.
Edit: Zonet (bij nog een poging) zag ik heel even "loading ......... please wait" (wat op ..... stond kon ik niet zien..) en toen verdween het venster alweer.
26 mei 2008 18:39
-
lbjornl
Wil je mijn 100% savegame eens om dat eens te proberen?
26 mei 2008 18:47
-
kyentei
Als je dat kunt doen zou dat heel fijn zijn. mag ik misschien ook die Gta_sa.set van jou? (dan neem ik tegelijkertijd wel al je keybindings over.. maar dat vogel ik zelf wel uit)
26 mei 2008 18:49
-
lbjornl
Ik zal je even een PM sturen... Tenzij jij een uploadsite weet waar ik kan uploaden.
26 mei 2008 18:50
-
mattuz
haha jaa dat heb ik ook gehad, maar die saved game is van een andere versie.. moet je ff een ander downloade;)
26 mei 2008 18:53
-
kyentei
Ook met de savegame van Lbjornl valt m'n GTA SA gewoon uit. "Loading data. Please wait" staat er in een zwart scherm met witte letters voor ongeveer een halve seconde. En daarna kom ik gewoon terug op mijn desktop zonder geopende applicatie van GTA
26 mei 2008 19:01
-
lbjornl
Ik heb blijkbaar wel een patch; moet ik die je geven?
-instaleer patch
-probeer nog eens met mijn savegame
26 mei 2008 19:10
-
kyentei
Graag. Of even de naam v/d patch geven, dan google ik ff.
26 mei 2008 19:10
-
arjan_sa
H?! er schiet me iets binnen: Dit kan komen door versies van SA.
Stel jij hebt versie 1.0, en die savegame komt van 1.2 dan werkt het niet geloof ik:P. Maar ik weet het niet zeker, het was iig bij de meeste games zo.
[@hieronder, in dat geval wachten we ff af:P]
26 mei 2008 19:12
-
kyentei
Klopt. Daarom stuurt lbjornl mij nu zijn patch, haha :P
[offtopic]Wacht geduldig op de offtopic reactie van Shaqiel... la la la[/offtopic]
26 mei 2008 19:15
-
mac
[quote=112638] 1.2? Beter gezegd 2.1 want 2.1 = Hot Coffee Mod
26 mei 2008 19:41
-
lbjornl
[quote=112647]
Ik denk niet dat het een hotcoffee mod is dat ik hem heb doorgestuurd. Wat is dat trouwens die hot coffe dinges... :P
26 mei 2008 19:45
-
kyentei
[quote=112647]
Ouwe viespeuk! Het gaat me helemaal niet om dat soort dingen. het is een 1.2 voor zover ik weet. Het kan ook wel 2.0 zijn wat ik nu zie. Maar het maakt me helemaal geen bal uit.. dat hot coffee gedoe.
26 mei 2008 19:45
-
lorre851
Die savegames werken niet omdat jij wss een 2.0 versie hebt. En alle savegames worden gemaakt voor de 1.* - versie.
Zoek eens op google naar een savegame voor de 2.0
[offtopic]Ik heb dit ook eens geprobeerd met Zone: ik heb hem mijn savgame gestuurd, maar zijn san andreas wou dat niet openen omdat dat een 2.0 is.[/offtopic]
26 mei 2008 20:05
-
mac
[quote=112650] Laten we het ontopic houden he.
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Laat dit aan de moderators over a.u.b.![/color][/size]
26 mei 2008 20:05
-
keitaro
Back ontopic.
Ik heb deze avond weinig zin in waarschuwingen uit te delen.. Dus laten we het ontopic houden
26 mei 2008 21:15
-
kyentei
Kinderachtige gedrag. "jij begon, nee.. jij begon!" geef me gewoon die oplossing in plaats van doelloos op dit topic spammen.
Nogmaals, ik hoef GEEN hot coffee mod erbij. Dat is voor de perverse kindjes van 13.
26 mei 2008 21:22
-
simon8400
Over welke versie van GTA SA beschik je? Dit kun je zien bij het Hoofdmenu (New Game, Load Game..) in de rechteronderhoek.
Registreer je bij
http://gtaforum.nl om de correcte savefiles te downloaden.
Indien je V1 hebt: Volg onderstaande link en download.
V1 Savegame
V2 100% Savegame kun je hier vinden:
V2 Savegame
Zorg voor ungemodde main.scm en script.img files alvorens je de savefiles installeert.
Note: Indien je V1 hebt staat er geen versienummer.
[size=8][color=gray]Admin:[/color][color=gray]Link fix.[/color][/size]
27 mei 2008 07:58
-
kyentei
Ik heb er gisteren een patch overheen gegooit en er staat nog steeds geen versienummer. Kan dit komen door een no-cd crack?
Edit: ik heb ze allebei maar gedownload. En ze werken geen van beiden. Voordat ik ging spelen heb ik gta_sa.set (in de savegame folder) en main.scm+script.img verwijderd.
27 mei 2008 10:34
-
leviathan
Het ligt aan de crack ja, want bij GTA: SA zitten bijna alle fixes van de patch in de executable, voor de rest wordt er niet veel aan het spel veranderd.
Versie 1.0 en 1.1 zijn trouwens wel gewoon compatible in welke volgorde dan ook. 2.0 staat hier apart van.
Het ligt dus in alle waarschijnlijkheid aan de crack, dus is het maar een beter idee weer eens de moeite te nemen de dvd in je pc te stoppen.
27 mei 2008 10:43
-
kyentei
Verdorie.. weer opnieuw installeren dus.. Toch bedankt Leviathan!
Edit: Nieuwe installatie. Savegame van V1 gedownload. Zodra ik heb open begin ik gewoon waar je begint als je een nieuwe game start (inclies intro filmpje..)
En zodra ik main.scm+script.img verwijder, sluit ie gewoon af zodra ik mijn savegame open
Ik gebruik nu dus geen crack meer!
27 mei 2008 10:59
-
jaspervh
misschien heb je een savegame van een amerikaanse versie van gta gedownload.
net als regiocodes op dvd's of UMD's.
27 mei 2008 15:09
-
kyentei
[quote=112731]
De beschrijving is: "Dit is een 100% savegame, enkel en alleen door mij gemaakt.
Er zijn geen cheats gebruikt om de 100% te bereiken.
Deze savegame is aangemaakt en gespeeld met een v1.0 van GTA San Andreas en kan dus niet met andere versies opgestart of geladen worden."
Lijkt me toch redelijk.. Nederlands.. niet? En waar ligt Nederland? Grote meid! Europa! :P
Edit: Ik heb nu versie 2.0, en de savegame van V2.0 werkt nog steeds niet.. lekker:P
27 mei 2008 15:54
-
wesley123
Als je script.img en main.scm gaat verwijderen vind ik het niet zo raar dat je game niet laad hier staat namelijk alles in van carspawns en interieurs dus je kunt niet spawnen zonder deze bestanden. Heb je er al eens aan gedacht om gewoon een andere proberen?
27 mei 2008 16:24
-
leviathan
Probeer het idd eens zonder het verwijderen van main.scm en script.img. Die moeten namelijk alleen verwijderd worden als je al een poos gespeeld hebt. Als het spel net opnieuw geinstalleerd is (zorg er ook voor dat je userfiles na het uninstallen uit de "mijn documenten" map verwijderd worden. Zou je alleen de gedownde savefile in je userfiles moeten zetten en zo kunnen gaan spelen.
27 mei 2008 16:48
-
kyentei
Heb ik gedaa, werkt. Bedankt allemaal!
topic kan gesloten worden
27 mei 2008 17:52
-
wesley123
Volgens mij is dat ook een bug in het spel, ik had bv een keer gehad dat alle savegames weg waren terwijl ze gewoon nog in de map stonden
27 mei 2008 18:26