de avg 8 heb ik geinstaleerd maar de pc loopt langzamer oplossing???
[size=8][color=red] Mod: [/color][color=black]Tjongejonge zeg, wat is dit nu weer voor een openingstopic. Volgende keer even wat meer tijd besteden aan een correcte uitleg / verhaal a.u.b.[/color][/size]
26 mei 2008 17:00
arjan_sa
uninstall avg 8 -.-'
en download een beter antivirus programma -.-'
26 mei 2008 17:02
dummiedoosje
Ik gebruik al 3 jaren Kaspersky Internet Security,
Nooit problemen mee gehad.. en lekker easy
26 mei 2008 17:03
wiljan
Tja, dat heb je wel vaker met een virusscanner ej ;)
Die gebruikt toch gewoon je geheugen (gedeeltelijk), en hij scant binnenkomende bestanden, dus ja, lijkt me logisch dat het dan allemaal iets langzamer gaat :P
26 mei 2008 17:03
marcovkesteren
verwijder die avg 8 en download Windows Live Onecare is, je zult zien, het is een prachtprogramma, ik heb het zelf ook en ongelooflijk, hij zet automatisch een thuisnetwerk op en controleert andere pc's ook op updates, en je kan je pc's om de tijd is optimaliseren, download het en je zult zien dat het een wonder is voor je PC:P
hij wordt er niet langzamer op vindt ikzelf, die proefversie duurt 90 dagen en daarna moet je hem kope, maar hij kost niet duur, hij kost 35,00-40,00 voor een jaarabbonement, de licentie is voor 3 pc's
.MVG marco
26 mei 2008 17:08
shaqiel
het is ook niet de bedoeling van avg 8 om je pc sneller te maken :P:D
26 mei 2008 17:09
lbjornl
Als je eens je hardwareprofiel invult kunnen we zien wat voor een beetje je in huis hebt want ik kan geen gegevens ruiken. Betere OP mss ook want "mijn pc loopt traag van avg 8.0" zijn we niet veel mee. Mischien een vraag zoals: ik had avg 7.5 en die loopt veel lekkerder dan avg 8.0 wat zou de oorzaak hiervan zijn?
26 mei 2008 17:09
shaqiel
Als je AVG uitzet wordt je computer dan sneller?
Het hoeft niet aan AVG te liggen.
(zo beter)
26 mei 2008 17:14
christiaan
Zoals eerder is gezegd, moet je even je hardware profiel invullen, want ik denk dat het gewoon met je pc te maken heeft. Ik draai al jaren AVG free en voor zover ik weet behoort het tot de virusprogrammas die als ??n van de weinigen weinig cpu/geheugen gebruiken. Ik denk dus dat je gewoon een *** pc hebt.