Media center van windows vista
mei 2008
-
amahlhoe kan je in media center de playlist leeg maken de geladen nummers dus uit de lijst verwijderen niet van de hdd verwijderen maar uit de play list
26 mei 2008 07:46 -
kyenteiSerieus, als je dit niet kan googlen dan weet ik het ook niet meer hoor.26 mei 2008 07:51
-
arjan_samet een heeel mooi knopje op het toetsenbord:$, daar staat meestal delete, soms del. Het komt op hetzelfde neer. Niet elk toetsenbord heeft dit, bij sommige is het eraf gesloopt.
Het knopje is bedoeld om te worden gebruikt door alleen de uitverkorene, dus als hij niet werkt. Ben jij helaas niet uitverkoren.
[size=8]Kom op man.. Zo iets moet je zelf uitzoeken, dit heeft volgens mij niet de waarde om op een forum te zetten:S[/size]26 mei 2008 07:53 -
amahlals ik dat niet gedaan had maar k wagt wel tot mensen online zijn die niet te broerd zijn om te antwoorden26 mei 2008 07:54
-
stephan90Zoals al gezegd werd bestaat er een hele mooie site genaamd Google
die in veel van deze problemen een uitkomst bied. Maar sinds het topic al gestart is en het toch
allemaal in het archief beland kunnen we misschien beter maar antwoorden :P
Ik heb zelf totaal geen verstand van Media Center, maar als je daar muziek in opent komt het ook in
WMP te staan :P dus als het om de playlist gaat werkt dit vast wel ;) :
Je selecteert de nummers in je playlist (dit kan dmv Ctrl ingedrukt te houden en gewenste nummers aan te
klikken) en drukt op "Delete" die kleine knop rechts naast de "Enter".26 mei 2008 09:01 -
keitaroMijn delete knop werkt wel. En als ik daar dan op druk met de nummers geselecteerd vraagt die of ik het uit playlist OF van hdd wilt verwijderen.
Ben ik nu uitverkorenen (a).
iig, zo zou het dus moeten werken.
Lockje, want een andere manier van omschrijven is er niet. Op deze manier delete je het uit je playlist. Werkt je delete niet, koop een ander tobo...
Suc7...26 mei 2008 09:26