Virussen, Spyware, Mallware Etc.
mei 2008
-
mattuzHeej Tw-ers.
Ik zit met een probleem, ongeveer een weekje geleden viel mijn norton uit en sinds dien zit me computer vol met virrussen en spyware en dergelijke. en ik krijg het er met geen mogelijkheid uit..
De problemen zijn bijvoorbeeld:
Popups (ook al staat me popup blocker aan) en advertenties zoals:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/704603.html
of
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/704634.html
Deze problemen heb ik zowel met Internet Explorer als met Mozilla Firefox.
(en ik weet niet of het hier ook aan ligt maar google zoeken en youtube een filmpje zoeken doen het ook niet)
Wat heb ik al geprobeert?
Ik heb de volgende progamma's geinstaleert en er ook mee gescant:
-Northon Internet Security
-AVG Anti Virus Free
-AVG Anti Spyware
-Spybot - Search & Destroy
De progamma's halen er wel iets uit maar niet alles want het komt steeds terug.
Ik heb Hitman niet geprobeerd omdat dat gevaarlijk schijnt te zijn.
Dus mijn vraag is: Weet iemand een progamma/manier om helemaal van de virussen, spyware en mallware etc. af te komen?
Alvast Bedankt! MattuZ.25 mei 2008 13:56 -
shaqielprobeer Eset Smart Security of anders zit er denk ik niks op dan opnieuwinstaleren25 mei 2008 14:04
-
michelvandijkSpyware Doctor is een goed programma, het is dan wel niet gratis (*kuch ..) maar werkt super .. PM maar als je m' wilt hebben ..;)25 mei 2008 14:15
-
mattuzik ga deze beide even proberen.!
EDIT: Eset Smart Security kan je alleen instalere als je de rest deinstaleert dus dat doe ik liever niet omdat het een 30 dagen trail is ;)25 mei 2008 14:18 -
keitaro[color=black][b]Modbreak:
Bericht van Luckyzone verwijderd.
Gemeld bij de admins. We overleggen over sommige dingen nog.
Laten we terug ontopic gaan en de TS helpen.
Wij mods regelen de rest wel.[/b][/color]25 mei 2008 16:38 -
kyenteiJe zou Hitman pro kunnen proberen. Alhoewel, ik heb laatst wel iets gelezen over de voordelen & nadelen van hitman pro. Maar goed, je kan het proberen (en dan bij opties de betaalde programma's uitvinken).
Ook kan je voor anti-virus Avast! home gebruiken, gebruik ik al een aantal jaar en ben ik zeer tevreden over.26 mei 2008 19:08 -
mattuzik heb nu de Spyware Doktor van Michel gebruikt en ik zit nu zonder virrussen enz.28 mei 2008 11:21