-
berre
Ik heb een probleem.
Ik kan geen visa mastercard of clik to buy gebreuken waardoor ik ook geen albumcovers kan afhalen.
Is er een andere manier om tog die albumcovers af te halen?
24 mei 2008 16:26
-
Account verwijderd
Gewoon zoeken op google en dan opslaan?
Dan in de nam van de nummers het gewoon de naam folder.jpg geven en dan heb je ook je covers ;)
@ Christiaan hieronder; Ik weet niet of je chinees spreekt, maar ik snap het toch echt hoor. :P
24 mei 2008 16:31
-
christiaan
Duidelijkere startpost?
24 mei 2008 16:34
-
shaqiel
dus effe op een rijtje jij KOOPT je covers (die je overal gratis kan krijgen) naar je hebt geen VISA mastercard
nou kijk dan maar hier [url]http://www.cdcovers.cc/[/url] of hier [url]http://images.google.nl/imghp?hl=nl&tab=wi[/url]
24 mei 2008 16:42
-
Account verwijderd
[quote=112420]
Haha nee dan zou hij wel heel erg dom zijn :P
Bij iTunes kan je gratis de covers laten downloaden, alleen dan moet je een iTunes account hebben en die kan je alleen aanmaken als je een betalingsmiddel invult aangezien je met die account dan ook muziek kan kopen ;)
24 mei 2008 16:44
-
leviathan
Je kunt ook handmatig covers invoeren per album. Ik weet niet meer precies hoe het ging (ik vermijd iTunes liever) maar iig moest je met rechts op het bovenste nummer in het album klikken en dan een of andere berg met eigenschappen doorbladeren. Volgens mij bij het laatste tabblad ergens kon je dat dan instellen.
24 mei 2008 16:53
-
shaqiel
Windamp is een goed alternatiev voor Itunes
is het dan VERPLICHT om een account aan te maken nee tog??
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=gray] ABN (
Algemeen
Beschaafd
Nederlands) a.u.b.![/color][/size]
[color=black][size=8] zie regels[/size][/color]
24 mei 2008 16:58
-
arjan_sa
@Leviathan, je moet een liedje afspelen, dan rechtsonder op het plusje klikken, zodat je een wit scherm naarboven ziet komen. Dan kan je de afbeelding slepen.
@Shaqiel, waar slaat dat nou op? Hij wil itunes omdat hij ipod heeft waarschijnlijk met coverflow...
Heb jij niet al zo'n topic gemaakt??
Gebruik iDeal - CLick&Buy, ik gebruik het, nooit iets hoeven te betalen want ik koop ook niks. Ik gebruik het just voor coverflow
24 mei 2008 17:11