Hallo tw-ers,,
Ik wil nieuw ram geheugen kopen voor mijn pc(Zie hardwareprofiel).
Alleen ik weet nog welk ram geheugen zelf heb ik dit al gezien: http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1060752&showTechData=true
Maar ik weet niet wat jullie er van vinden. En of jullie nog beter en goedkoper ram geheugen kunnen vinden.
Alvast bedankt!!
24 mei 2008 10:20
arjan_sa
Je weet wel dat dat een sterke Overclock ram module is met cooling?? :P
24 mei 2008 10:51
caspar
Gaat denk ik niet helemaal lukken, is het een OEM PC? Zelf gebouwd denk ik namelijk niet. Kijk uit met wat je in de bios kunt want je zult hem op 800 MHz moeten laten draaien ?f je computer overclocken, maar of jou (OEM?) 800 MHz geheugen dat wel wilt, ik weet het niet. Je processor kan in ieder geval erg lekker overclocken, dat is een 45 nanometer processor.
Voor zover ik weet allebei 1066Mhz, alleen kan die "Dominator" beter coolen gok ik.
Dus tja, beter om te OC'n? (niet dat ik een OC'er ben, alleen m'n graka en processor een beetje:P)
24 mei 2008 19:16
blaster_tw
Ik heb heb gelezen dat die ''dominator'' beter is. Maar mijn vraag = is dat ram geheugen goed voor mijn pc?
En waarom beter om te OC'n?
24 mei 2008 19:20
arjan_sa
want hij blijft beter koel, als je een processor hebt die na 15% al 70 graden bereikt dan ga je natuurlijk niet nog verder OC'n..
In mijn geval blijftie na 20% zelfs rond de 25 graden:).
Maarja, ram geheugen is natuurlijk goed voor je pc.
Maar ik ben bang dat je door die ene van 800Mhz geen dualchannel kan draaien, het beste zou zijn: 2x 1024 in DC mode met 1066Mhz
24 mei 2008 19:26
blaster_tw
Ik haal die 1gb er uit en stop dan deze nieuwe van 2 gb er in dual channel in. Maar ik ben nog 1 klik verwijdert en dan heb ik besteld. Kan ik klikken??
24 mei 2008 19:27
arjan_sa
is maar wat jij wilt, mijn advies is die vorige, want al overclock je 'm ernstig hoog.. Zoveel added prestatie zal je niet hebben..
24 mei 2008 19:37
blaster_tw
welke moet ik volgens jou halen die van alternate??