-
pascalo
Ik heb al een tijdje norman virus control alleen geeft die geen melding meer als er een virus is terwijl er wel een virus is want ik heb hem gisteren gescand en toen vondt ik zo 2 virussen hoe kan dit?
Heeft iemand hier ook last van?
23 mei 2008 12:22
-
arjan_sa
die 2 virussen kunnen een fout zijn van een andere virusscanner, of je hebt Norman niet geupdate.
2 virusjes is niks.
Heb je normal wel legaal? En update je regelmatig?
Weetje zeker dat die 2 meldingen echte virussen zijn? En dat het geen vals alarm was (van het andere programma)??
23 mei 2008 12:23
-
pascalo
Ik heb norman legaal!
En ik update regelmatig en die twee meldingen waren echte virussen want het waren trojans
23 mei 2008 12:24
-
arjan_sa
je snapt me niet.
Het zou vals alarm kunnen zijn omdat die andere virusscanner denkt dat het trojans waren...
Dat betekent niet dat het trojans zijn.
Heb je ook andere scanners gebruikt? Want om nou van 2 virusjes (waarvan neit eens zeker te zeggen is of het geen vals alarm was)
Als je nou om te zeggen 5 virussen had, die 3 verschillende onafhankelijke antivirusscanners wel hadden gevonden, en jou Norman niet. Dan zou je pas echt gewaarschuwd moeten zijn...
23 mei 2008 12:33
-
pascalo
hmm ja ok ik begrijp je
maar misschien hadden andere mensen hier ook last van
23 mei 2008 12:35
-
keitaro
Veel mensen vergeten vaak de werking van Antivirus.
Een Antivirus loopt achter de feiten aan. Virus is er, daarna pas de beveiliging. Het virus had allang bij je kunnen zijn, en pas later de beveiliging er voor die geupdate is. Aangezien het virus er al zat vond die het niet meer.
Een virusscanner houd het ook niet tegen, die ruimt het alleen maar op...
23 mei 2008 12:49
-
luckyzone
mischien was je abbonement vrlopen heb ik ook een keer gehad maar toen kon ik nog wel scannen
23 mei 2008 20:12