Samsung Soul
mei 2008
-
iwan9Hoi,
Ik wil volgende maand naar alle waarschijnlijkheid de samsung soul aanschaffen..
Ik zou graag jullie meningen over dit toestel willen horen .. ;)20 mei 2008 20:22 -
arjan_saje maakt iig kans op een diamant:P20 mei 2008 20:25
-
blingkingLol..
Nja ik ben zelf niet zo een fan van samsung.. geef mij maar Sony Erricsson, veel betere camera+geluid
maar die soul.. Lijkt mij wel een lkkr bakkie XD20 mei 2008 20:28 -
arjan_sahier kan je natuurlijk veel beter naar reviews gaan zoeken op het fenomeen genaamd google.
Aangezien het een nieuw mobieltje is denk ik niet dat 1 van de actieve leden hier die telefoon heeft.
Mijn ervaring met samsung:
Geweldige effecten, die haperen -.-'
Geweldige camere, die hapert bij te weinig licht -.-'
Geniale looks, gelukkig kan dat gewoon niet haperen, of er is iets mis met je ogen:)
Mp3 speler ziet er mooi uit, als ik me goed herinner heeft de U600 albumcover.
Helaas kan het geluid niet zo hard/ de kwaliteit is neit altijd al te best.
Lg ongeveer hetzelfde, alleen slechtere looks, en slechtere kwaliteit.
Ervaring met nokia, niet kapot te krijgen:P. (mijn tel is al 4x in het water gevallen en al tig keren op de grond, alles werkt nog behalve knoppen1/2/3/links/speakertje, dan moet k 'm laten vallen, en alles werkt weer:P.
Hoe dan ook, zoek op youtube om te kijken of het menu van die telefoon vloeiend genoeg is, of ga naar de dichtsbijzijnde winkel en vraag of je 'm even mag testen, of zoek offie in de "showroom" staat.
(maar toch, ik zou het doen voor die diamant)20 mei 2008 20:37 -
cetowIwan9, de Samsung Soul heb ikIk beschrijf hieronder mn ervaring, maar je moet het zelf weten. Ik heb die grijze, niet die witte of hoe ze dat noemen. Hij was niet zo goed en simlockvrij, vandaar dat ik die grijze kocht.
Ik vind het een geweldig telefoon! Echt eerlijk gezegd. Ik heb nu gewoon onbeperkt internet erop laten zetten. Operator = T-Mobile. Het is een gaaf telefoon. In het donker wanneer je flitser gebruikt ziet de foto er alsnog goed uit. Moet je nagaan wat er overdag te zien is:) Ik heb maar 2 foto's gemaakt aangezien ik vaker muziek luister met mijn SE- W580i. Het probleem is dat ik malware erop heb, dus durf geen datakabel te gebruiken.. Maximaal geheugencapaciteit is 2GB dacht ik. Ik gebruik gewoon 1 GB. Touchscreen kan je instellen. Veel vrienden zeiden dat ik LG Viewty moest gaan halen. Maar toen ik zomaar ff Googlede zag ik dit: http://www.gsmervaring.nl/lg/lg-Viewty.html
Samsung en SE zijn goede telefoons:) En Nokia niet te vergeten. Maar niet alle toestellen20 mei 2008 20:40 -
unknownhet is zeker een mooie telefoon, maar als je een degelijke bak wil zou ik toch een nokia nemen, die zijn zoals arjan zij, niet kapot te krijgen:p21 mei 2008 07:51
-
iwan9Dankjewel allemaal voor jullie reacties.. hier mag nu wel een slotje op :P (H)21 mei 2008 11:19