-
matthieu
hallo ik heb install.wim nodig voor vista ultimate alfast bedankt
16 mei 2008 21:44
-
masterwillems
ja en dus?
als je had gezocht kon je weten dat het ongeveer 2 gb kan zijn...iets wat wij niet 123 zullen uploaden.
16 mei 2008 21:46
-
matthieu
ok bedankt dit komt ook niet van mij ik moest het doen van mlnl die had dat nodig
16 mei 2008 22:16
-
xp 2
Ja die heeft mij ook al enkele pm's gestuurd, of ik winvista wou uploade, zodat hij het kon downloade, en toen ik zei dat ie het ook wel via een torrent wou doen vond ie het maar niks :p
16 mei 2008 22:18
-
ikkus
Toevallig, ik heb eergisteren (ongeveer) ook meerdere PM's van mlnl13 gehad over Windows Vista.
Ik moest het uploaden, toen zij ik nee. Behon hij te zeiken over dat hj neit de moeite voor downloaden wil doen en dat ik het hem moest geven ofzo (tenminste, zo begreep ik het, zijn antwoorden waren heel onduidelijk)
16 mei 2008 22:21
-
unltd
Ik weet nog dat Microsoft officiele links had laten slingeren voor mensen die betaald hadden via internet en zo Vista konden downloaden..
Je had toen 3 bestanden .. install.wim .. boot nog wat en nog iets van zo n 4mb... installer dacht ik.
Maar dit is allemaal illegaal en hoort zover ik weet een '' Lockje '' op.
16 mei 2008 22:22
-
matthieu
ok bedankt
16 mei 2008 22:24
-
erwin_w
Mensen, ik sluit dit topic.
Het is niet de bedoeling om voor andere leden bestanden, DVDs, programmas of wat dan ook te vragen.
Ook dat is tegen de regels van TW en ik neem aan dat niemand eventueel zit te wachten op een OW of erger voor het uitvoeren van opdrachten van een ander.
Let hierop mocht iemand weer wat gaan vragen die tijdelijk niet meer op TW kan komen of zelf geen vragen hierover durft te stellen.
PS. deze topic is nu ook bekend bij de rest van de staffleden.
[color=blue] Topiclock [/color]
16 mei 2008 23:46