Niewe pc kopen.
mei 2008
-
enesg15 mei 2008 16:27
-
sergioDat zou ik iig genoeg vinden. Het ligt er ook aan waar je de PC voor wilt gaat gebruiken ;)..En wat dacht je over 6 jaar, mocht je pc langzamer worden om te gaan upgrade;)?15 mei 2008 16:34
-
arjan_sadie pc kan wel 5 jaar door;), monitor ook,
maar ik kan niet zien welke graka die pc heeft:S..
een 8600gt, mooi;).
maar in een review:
[quote]Nilson: Aardige machine. Vista geeft in het begin wat problemen maar na alle updates werkt het prima.
Wat gewoon niks is dat er bijna geen ruimte is om er iets extra in te zetten. De geluidskaart van Creative was moeilijk te plaatsen. De kast van binnen is aardig vol. De voorkant van de Creative geluidkaart past er helemaal niet in. Er is alleen ruimte voor een extra CD/DVD speler en een 3e hardeschijf.
De voorkant vd computer is uit 1 stuk en HP heeft bepaald wat er nog bij gezet mag worden. (een paar dagen in bezit)[/quote]
Dus upgraden, tja dat gaat niet echt lukken...
http://www.kieskeurig.nl/review/D9040A662A74E1E3C12574330044D595.htm
15 mei 2008 16:35 -
rubenusNjah 5 jaar door, ligt er aan wat je wilt. Als je over 5 jaar ook nog fatsoenlijk games op high/medium wilt spelen lukt dat denk ik niet meer. Als je aangeeft waarvoor je de pc wilt gebruiken, kunnen wij daar pas een goed oordeel over geven.15 mei 2008 17:05
-
Account verwijderd5 jaar?
Nee dat geef ik hem niet, aangezien je niet zeker weet hoe de ontwikkelingen zullen gaan.
Verder kan je deze pc wel best veel goedkoper krijgen als je hem zelf bouwt ;)15 mei 2008 17:09 -
martensupportAls je het systeem samenstelt in een webshop dan ben je incl assemblage en windows installatie ?832,07 kwijt. Als je het geheel zelf assembleert dan ben je voor ?750,- klaar! Met zo'n groot verschil kun je een leuke monitor kopen ;)15 mei 2008 19:06