www.ondertitel.com <- zoek daar de goede ondertitel op en ik zou je VLC media player aanraden om hem mee af te spelen (open bestand, en dan ook subtitles aanvinken en openen)
Als je graag ondertitels onder een film wilt hebben, raad ik je aan convertxtodvd te downloaden, handig programmatje!
@sergio, kan helaas niet samenvoegen. Bij 2 subtitles gaat hij ervan uit dat je de film ook in 2 delen hebt. En begint de 2e subtitle weer vanaf 0.00 seconden te tellen. samenvoegen zal dus de complete subtitle crashen! Tenzij je de tijden in de subtitle zelf gaat zitten configureren, maar dat kost zeker heel wat tijd!
15 mei 2008 04:16
Account verwijderd
Subtitle Workshop ;)
Die heeft bij extra een functie om twee subtitels te muxen, je moet wel weten hoelang het eerste filmbestand waarnaar de subtitle wijst is. Maar dit kan je evt. gemakkelijk opzoeken via google als je weet voor welke release de subs zijn.
Wat misschiens makkelijker is is om gewoon een andere subtitle te gaan zoeken op een site zoals www.ondertitel.com bijvoorbeeld.. ;)
15 mei 2008 11:57
lorre851
Nu het hier toch over subtitels gaat: ik heb ook een vraagje. Ik zoek een programma waarmee ik ondertitels ONPERMANENT onder een AVI bestand kan zetten. (ik wil het niet op DVD branden en met permanente ondertiteling loopt mijn geluid niet meer samen met het beeld)
Op Google vind ik wel enkele programma's, maar ik kan mijn AVI niet opslaan. Ik kan het wel afspelen, maar dat gebeurt dan in een vakje van 320x460 pixels...
[size=8][color=blue]Admin: [/color][color=black] Gelieve een eigen topic aan te maken, want dit gaat niet over eenzelfde probleem als dat van de TS (en het is geen algemeen ondertiteling topic). [/color][/size]
15 mei 2008 12:23
nick
(Admin: Gelieve een eigen topic aan te maken, want dit gaat niet over eenzelfde probleem als dat van de TS (en het is geen algemeen ondertiteling topic). )
Ik vind dit niet nodig want van mij probleem is opgelost. Merci tweakers:d
15 mei 2008 19:23
shaqiel
voor films met subs en vragen erover kan je bij **** terecht
[size=8][color=red]Mod:[/color][color=black] link verwijderd, site biedt link naar torrents, zie regels.[/color][/size]
15 mei 2008 19:26
louwrens
[quote=111586]
ne hoor, anders zou het bij het begin van de film komen XD
tis gewoon een film van zolang met 2 srt bestanden.
die kun je gewoon aanelkaar knopen
15 mei 2008 21:51
druipsnuit
met het programma subsync kun je ondertitels synchroniseren en samenvoegen, google zelf maar want ik ben druk