ik Nerom 8 in het engels maar kan ik die ook in het NL zetten ZONDER nero opnieuw te hoefen installeren
12 mei 2008 14:15
knarf
Bij instellingen misschien?
Kan je misschien normale nederlandse zinnen maken?
12 mei 2008 14:21
shaqiel
Ik heb Nero 8 geistaleerd in het Engels maar kan ik een taalpakket downloaden ofzo, want er bestaat wel een optie daarvoor maar als ik dat doe kan ik wel Nederlands aan vinken maar Engels niet weg vinken.
en als ik iets van nero open start smart bijvoorbeeld dan staat er dat hij die taalpaket mist en dan staat er instaleer de Nl taalpaket of gebruik engels.
(zo beter)
12 mei 2008 14:26
knarf
Hier misschien nero.com/deu/downloads-nero8-update.php.
Gebruik een keer Google.
12 mei 2008 14:30
lorre851
[offtopic]beheers jezelf! :|[/offtopic]
Als je Nero start, moet je (zoals je op dat scherm ziet) klikken op 'install langpacks' en selecteer dan 'Nederlands'. Klik dan op 'taal toevoegen/verwijderen' . Daarna zal hij het taalpakket downloaden. Reboot na installatie en hij staat in het nederlands!
12 mei 2008 15:50
shaqiel
ik heb dus gedaan wat Knarf zegt en precies gedaan wat er op het schrem staat maar nu krijg ik een melding
"U kunt de toepassing niet starten met dit serienumer"?
Dus je hebt m illegaal gedownloadt? ^o).
Niet dat ik dat nooit doe, maar dan nog. Ik vraag dan geen support op een forum als ik er geen recht op heb
12 mei 2008 19:09
shaqiel
ik heb em niet illigaal gedownload:@:@ hij deed het trouwens altijd goed enzo
zou het helpen als ik nero 8 helemaal verwijder met de cleaningtool en dan een NML trail met m'n ECHTE serial
12 mei 2008 19:21
arjan_sa
doe rustig:P
Je kan ook gewoon de NL versie van nero 8 downloaden, en die installeren met jou serial.
Tenzij je serial nederlands "niet ondersteunt"?