-
wesley123
Als ik mijn pc opstart kan ik gewoon alles met mijn internet doen maar na een uurtje ofzo valt ineens het internet weg, mijn pc geeft nog wel aan dat er verbinding is en dat er pakketten worden verzonden/ontvangen maar ik kan mijn mail niet meer checken ik kan niks meer met het internet, als ik dan mijn pc opnieuw opstart doet alles het gewoon weer.
Ik heb al bij windows help gekeken ne heb een virusscan gedaan alleen dat bood geen hulp.
Mijn pc maakt verbinding met een kabel naar een draadloos geval(weet ff de naam er niet meer van)van dat draadloze ding gaat een kabel naar een router en vanuit die router word er verbinding gemaakt met het internet. Op al die andere pc's in huis doet het internet het gewoon (behalve de pcs die draadloos gaan die doen het bijna nooit). Wat is het probleem?
07 mei 2008 10:49
-
davy16
geef aub naam van router aan is handig voor ons;)
07 mei 2008 11:00
-
wesley123
DE draadloze is een sitecom de ander kan ik niet weten want die zit ergens verstopt(die krijg je bij xs4all)
en van mijn pc is het een Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet
07 mei 2008 12:24
-
bj farmore
Dus als ik het goed begrijp gaat alles uiteindelijk gewoon via de kabel.. en komt er geen draadloos signaal er aan te pas.
07 mei 2008 12:34
-
wesley123
nee eigenlijk niet
07 mei 2008 14:18