-
wouter
Hallo,
Ik vraag me af of je met WMP 11 ook radio kunt luisteren. Ik weet dat dit kan via een link van bijvoorbeeld 538.nl. Maar kan dat ook zonder die site, en dat je het alleen maar hoeft aan te klikken in WMP 11.
Alvast Dank,
Wouter
05 mei 2008 15:46
-
erwin_w
Je kan van een bepaalde site/link o.i.d. een soort van bookmark maken in WMP.
Wat je ook kan doen is b.v. bij je favorieten een snelkoppeling maken naar deze betreffende link, je hoeft deze dan alleen maar aan te klikken en de mediaspeler begint automatisch met afspelen.
Edit, in WMP bedoelde ik dus een afspeellijst maken nadat de link is geopend in WMP, daarna komt deze in de afspeellijst tevoorschijn en hoef je deze alleen maar aan te klikken.
05 mei 2008 15:58
-
masterwillems
voor 538:
open windows media player
ga naar file en dan open URL
[code]http://www.radiodigitaal.nl/asx/radio538/538stream.asx[/code]
zet dat daar in en afspelen.
05 mei 2008 15:59
-
erwin_w
@ Masterwillems, volgens mij deed hij dat al maar zijn bedoeling was om deze dan op te slaan zodat hij de volgende keren alleen de naam hoeft aan te klikken en dan begint deze meteen te spelen.
Dus zonder openen, plakken, spelen.
Volgens mij kan dat alleen via het maken van een afspeellijst of als snelkoppeling bij b.v. favorieten of bureaublad plaatsen
05 mei 2008 16:02
-
sizomu
Klopt, Ik heb em ook. je kunt een afspeellijst maken met meerdere radio zenders. ik heb een afspeellijst met alleen 538. klik daarop en je hebt meteen verbinding met 538. en die 538.wpl is dan jou radio knop.
05 mei 2008 16:16
-
wouter
Ok?, maar hoe krijg je dan zeg maar 538 in die afspeellijst. Met een url oid. ?
05 mei 2008 17:52
-
knarf
Gewoon het afspelen en dan rechtermuisknop en dan toevoegen aan.?!
En dan bij mediatheek > Afspeellijsten en dan hoe je hem hebt genoemd > Afspelen.
05 mei 2008 18:02