[quote]Draai eens een memtest, misschien heb je wel een aantal beschadigde sectoren.[/quote]
Nu schrik ik toch even terwijl je dat zegt. Ik heb namelijk een keer op 500 MHz gedraait en voor DDR is dat echt veel. Standaard draaien ze op 400 MHz. Toen zat er 2.9 Volt op. Ik zal een keer met Ubuntu een ram test doen.
[quote]Wat zie je als je Windows-toets+Pause-break doet?[/quote]
1,00 GB
[quote]Als ik het goed heb, zitten er in je bios een aantal functies die geheugen 'allocaten'. Dit is het toewijzen van systeem geheugen daan bepaalde processen.[/quote]
Nope ik had het eerst niet, net een bios reset gedaan en mijn overclock instellingen weer d'r in gezet en alles naar mijn voorkeuren gedaan. Dit heb ik eerder gedaan en normaal stond er toch echt 1024 Mb.
[quote]van crtl-alt-delete klopt zowiezo volgensmij niks! Ik heb in deze pc 2 reepjes van 512 zitten. en bij ctrl-alt-delete geeft hij 2 gb aan![/quote]
Dan gebruikt hij 1024 Mb van je harde schijf, da's enorm traag.
Editje
Als ik [ Start ? CMD ? Winver ? Enter) doe krijg ik ook 1024 Mb te zien.. Ik doe vannacht memtest.
[size=8][color=red]Mod: [/color][color=black]Graag ANB. Geen MSn afkortingen zoals vann8 etc etc.[/color][/size]