OP mijn laptop het ik ook een schone install. Het enige wat ik er extra opgezet heb is vista transformationpack. (leukere omgeving om te zien).
De install werkte ook (Nadat ik bitdefender toestemming gaf voor cmd.exe).
Wat nu over blijft is dat het externe bureaublad niet werkt.
Maar ben het er ook wel mee eens dat het nog geen officiele versie is, dus tja je kan dan ook wel eea aan probleempjes verwachten. Ik heb de mijne inmiddels gewoon teruggezet naar sp2, omdat hij hier ook gewoon goed lekker etc werkt.
(het blijft toch altijd leuk om iets als bijna 1e te hebben........)
04 mei 2008 11:55
nick
moet je service pack 2 verwijderen voor je sp3 installeert?
04 mei 2008 12:23
arjan_sa
nee
04 mei 2008 12:24
leviathan
Lijkt mij niet, volgens mij is het eerder een vereise SP2 w?l te hebben, aangezien zulk soort dingen vaak 'opstapelen'.
04 mei 2008 12:24
nick
ik kan zelf mijn skin niet veranderen met style xp. Hij heeft veel fouten dat het niet de juiste versie is van service pack??
04 mei 2008 12:25
Account verwijderd
Serivice pack is zeker de juiste versie, dit is gewoon de versie die ook met de officiele release de lucht in gaat ;)
Het service pack is helemaal getest door microsoft en werkt volledig, anders had het niet de waarde RTM meegekregen..
Allen foutmeldingen ect. wat iemand krijgt bij de installatie of problemen erna worden 9 van de 10 keer veroorzaakt door aanpassingen in het systeem met programma's waarvoor microsoft geen officiele ondersteuning beidt (denk aan programma's om het uiterlijk van xp aan te passen)
04 mei 2008 12:39
gerbenkwakkel
Zoals dat Transformation Pack, dat is NIET eens van Microsoft, en ik snap eigenlijk ook niet waarom je dat pack zou nemen? neem dan Vista!;)
04 mei 2008 13:48
lesser1991
[quote=110588]
Off: Waar haal je dat scherm vandaan?
On: Die link werkt niet meerDat ter info voor degene die hem willen downloaden.