Lig hier helemaal dood te gaan om die puntneurose:P XD...Maar een vraagje!!! WANNEER KOMT DAT DING OP DE PC UIT!!!!!!!! want ik ben echt een GTA noob vanaf het begin...Want ik sta echt te springen voor dat spel!!!
het is een leuk spel, maar stiekem vind ik dat het een beetje uitgemolken uitgemelkt is.
Lang verhaal kort gemaakt:
Je bent een vent, je kan auto's jatten, je hebt wapens, je kan je medemens vermoorden, mishandelen en slaan.
Je hebt missies, die zijn eigenlijk auto's jatten, vermoorden en rennen/rijden :P
edit, moet natuurlijk uitgemelkt zijn -.-
20 april 2008 12:12
danox!
[quote=109532]
Klopt, zo ongeveer is het bij alle GTA's.
20 april 2008 12:15
sergio
[quote=109535]En daaarom blijft het spel ook leuk, je mag dingen doen die je in het echte leven niet mag, persoonlijk vindt ik GTA het dichts bij de realiteit staan..Vrij rondlopen...enz enz
Haha, maar dit soort bugs heb je egt niet alleen bij GTA, kijk maar eens bij Assasin's Creed, daar steekt zijn zwaard gewoon door zijn benen en komt er de andere kant uit.
Bugs zul je bij bijna elke game tegenkomen.
20 april 2008 13:30
lbjornl
Als je een game als GTA bugloos kan maken heb je geen leven :P. Dat bug met die trein heb ik ook al meegemaakt en met die politie die die gast uit zen wagen trekt ookal eens...
20 april 2008 14:21
danox!
Die polities daar zijn egt gewoon DOM :P.
In dat filmpje van Leviathan geven ze ook nog eens het goede voorbeeld door iemand te slaan en uit een camper te sleuren en hem vervolgens jatten. (-_-)''