NFS Pro Street! heb ik al is best wel cool spel:D en ik wacht nog steets. op gta 5 ;) ik verwacht er veel van :D.
19 april 2008 15:50
danox!
Haha, GTA 5?: Daar verwacht ik nog meer van als GTA 4, ook al heb ik nog nooit screenshots van GTA 5 gezien. :P
19 april 2008 16:07
xxmelvinxx15
[quote=109450]
Hier. ik heb wel paar. foto's en plaatje's voor je ;) van gta 5
19 april 2008 16:12
leviathan
Hoe kun je nu al verwachtingen van GTA 5 hebben als daar nog geen woord over uit is? GTA IV staat iig wel op mijn whislist, alleen moeten eerst die verrotte contracten met microsoft en sony aflopen voor ik hem pas op de PC kan verwachten.
19 april 2008 16:13
xxmelvinxx15
[quote=109453]
Maar je kunt. hem. al bestelen hoor . :O en dat spel. komt iut op de pc xbox360 ps3. maar komt het ook. op de ps2. dat weet ik namerlijk. niet.!
[size=8][color=red]Mod:[/color][color=black]Waarom zet jij overal PUNTEN waar ze NIET horen?????
Maar je kunt. hem. al bestelen hoor... Moet dat niet zijn: 'Maar je kunt hem al bestellen hoor'.
Waarom???? Zet jij punten op plekken die daar niet horen? Ik kan me geen 1 basisschool in Nederland voorstellen die je op die manier leert schrijven/typen.[/color][/size]
19 april 2008 16:16
leviathan
Euhm, volgens mij verwar je het gewoon met San Andreas, die op sommige sites idd als de 5e GTA aangegeven wordt.
19 april 2008 16:21
xxmelvinxx15
[quote=109458]
San Andreas, die is al iut? maar ik weet 100% dat je al gta IV kan bestellen hoor!
Wand een vriend van mijn heb hem al bestelt. ;) die koopt het hoesje van het spel voor 10 euro. en dan heb je hem besteld .en dan maar afwachten he !
[size=8][color=Red]Mod:[/color][color=black]En weer punten op plaatsen waar ze niet horen.[/color][/size]
19 april 2008 16:26
danox!
Die punten.. als je dyslectisch bent moet je dat even aangeven, zodat we er begrip voor hebben. Maarja,
jij bent zeker verward dat GTA 4, San Andreas is, maar er is nooit een GTA 4 gekomen.
Naar GTA 3 kwam Vice City, en daarna San Andreas, die allebei nog gewoon bij GTA 3 behoorden. (eigenlijk best wel onlogisch, want je gaat eerst terug in de tijd en dan weer naar de jaren 90').
Maar GTA 4 is dus gewoon die GTA die er nu aan zit te komen en dan kan het zijn dat er weer wat andere komen en dan pas weer een GTA 5, net zoals nu.
[quote=109452]
Ik weet wat jij genoven heb maar gta 5?? daar is nog geen woord over.. der is zelfs nog niet gesegt of die der wel komt.. en die screenies die je heb sijn van gta 4 dus ik weet niet wat je allemaal lult?