Die topic over cheats van GTA SA voor de ps2 heeft me op een idee gebracht om een topic te starten over jullie verwachtingen van GTA 4.
In mijn ogen wordt het weer een ''Must have''.
Het verhaal gaat deze keer als volgt:
Niko Bellic krijgt van zijn neef Roman E-mails waarin staat hoe goed het leven in de V.S. is.
Niko Bellic zelf is een Oost-Europeaan en wilt dus graag naar zijn neef Roman in de V.S. die hem van alles wijs heeft gemaakt, onder andere dat hij een paar dikke sportwagens heeft en nog v??l meer.
Aantrekkelijk dus voor Niko en hij gaat naar de V.S. Daar aangekomen blijkt het allemaal een leugen te zijn en moet hij werken voor zijn neef Roman die een taxi bedrijf heeft dat niet helemaal goed loopt.
En dan raad je het wel, dan gaat hij de criminele wereld in en zo onstaan je missies weer.
(Deze informatie heb ik natuurlijk van internet, namelijk Wikipedia, maar dan samengevat in mijn eigen woorden).
Ik ga hem zeker kopen voor de Xbox 360.
Hoe denken jullie erover?
Tja.. ik wil hem voor de pc & psp :)! Maar nog ff sparen en wachten op het spel. Ziet er echt mooi uit net als NFS Pro Street!
19 april 2008 09:35
nickk
Ik ga hem zeker ook voor de pc kopen, maar het is nog even wachten want de pc versie komt later dan 29 april .. :). Verder kijk ik er al naar uit.!
19 april 2008 09:53
danox!
Ik koop hem voor de Xbox 360 waarschijnlijk, want dan heb ik ook nooit problemen met de system requirements en dan kan ik hem ook met de optimale graphics spelen.
19 april 2008 10:13
mac
Hopelijk vreet hij mijn 3D-Kaart niet op :P
19 april 2008 10:13
danox!
De system requirements zijn denk ik ongeveer hetzelfde als het spel Assasin's Creed, maar wat ik wel weet is dat je genoeg ruimte moet hebben, want het spel kan wel 10 GB groot zijn.
19 april 2008 11:25
iwan9
ik ga hem ook voor de xbox360 kopen ..
zelfde verhaal als danox!
het is fijner om het spel optimaal te spelen
19 april 2008 11:26
danox!
Toch klinkt het raar, maar bij Assasin's Creed op de Xbox hapert hij soms, alsof het een PC is. :P
19 april 2008 11:28
mattuz
[quote=109421]
? ik wil niet vervelend doen maar dan spaces je exbox um egt xD daar heb ik nog nooit last van gehad :P
en ik gaa ckr GTAIV kope voor me 360 ik denk dat het het beste spel word die dit jaar uit gaat komen!!
19 april 2008 11:32
danox!
[quote=109423]
Hoe kun je daar nou over oordelen, je hebt hem nog nooit gespeeld?:P