Dave. hoe sta je nu voor. heb je het al gemaakt? of nog niet. of ben je er achter wat het is ofzo :O van je router .?of licht. het aan je pc of instellingen. kan je meschien een schreen shot maken .van het probleem is maar 1 idee.? ;)
[size=8][color=red]Mod:[/color][color=black] Punten horen aan het einde van de zin, een vraagteken is een vervangend teken hiervoor.[/color][/size]
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=red]Laatste waarschuwig: ABN a.ub.! Algemeen Beschaafd Nederlands![/color][/size]
19 april 2008 15:55
davy16
kan geen screen maken want je ziet er niks aan alleen staat er De pagina kan niet worden weergegeven en weg internet voor alle site's
19 april 2008 17:13
mac
Scan je pc is, misschien heb je op zo'n vuile virusje geklikt..
19 april 2008 17:16
davy16
Op 4 pc's een virus lijkt mij niet??
19 april 2008 17:20
mac
[quote=109475] Dan is er iets met je internet, kijk of je goed verbinding hebt of niet. Wacht ff, wat voor internetprogamma heb je? IE7/8? Mozzila Firefox? Safari?
19 april 2008 17:21
xxmelvinxx15
[quote=109472]
Als je beetje naar onder kijkt dan zie je dat ie dat al hebt gedaan ;)
19 april 2008 17:22
davy16
mijn pc en laptop hebbe beide internet explorer 7
vandaag viel hij weer weg
Wat moet ik doen?
20 april 2008 09:51
arjan_sa
Het ligt aan je router/internet connectie..
welke ISP (internet service provider) heb je?
en je router, probeer eens te flashen als je weet hoe dat moet.
Bel je ISP op en vraag ze welke tijden je internet van je modem af is.
Dit kunnen ze zien.
DUs vraag ze wanneer jij geen internet meer hebt gehad of vraag ze wanneer je modem uit was.
Als je ISP jou internet stuurt stuurt je modem natuurlijk wat terug, maar op het moment dat je modem uit staat stuurt hij niks terug. Dus dat betekent dat je geen connectie hebt.
Jij weet natuurlijk dat je modem 24/7 aanstaat, dus ligt het aan je connectie.
Hoe dan ook, lijkt me sterk dat het aan je PC/laptop ligt
En Davy16, Doe deze keer wel wat ik je vraag als je geholpen wilt worden.