Ik heb een probleempje sommige site's werken niet en dan ligt gelijk heel internet eruit en moet je de verbinding herstellen
mijn vraag is hoekomt dit?
ps de router is: Sitecom WL-183
18 april 2008 19:42
xxmelvinxx15
je hebt volgens. mijn internet virus. heb ik ook gehat namerlijk .!
18 april 2008 19:43
davy16
ja maar op alle pc's is dit ?
18 april 2008 19:44
timenting
virus denk ik ook heb ik indd ook gehad, betse is gewoon format doen.
omdat je in die tussen tijd zoveel bende binnenkrijgt kan je bijna neit tegen werrken .
ok sorry je was me even voor
eu... jaa miss via de router besmed.. .
18 april 2008 19:45
raymus
Heb je dit met alles wat je op i-net doet? Dus ook msn enzo?
Btw, format??? Omdat je een lullig virusje hebt:S Zou het een virus zijn... scan dan eerst even alles en krijg je met de gewoone scan weinig resultaten doe dan een i-net scan?
18 april 2008 19:46
davy16
[quote=109364]Mijn pc scant nu op virussen.
MSN Messenger werkt ook gewoon en Google ook?
Heb in de router van alles bekeken en zie niks om teveranderen.
18 april 2008 19:51
timenting
ok ja sorry te snele conclusie .. excuses
maar al iets gevonden ??
18 april 2008 19:52
raymus
Dat google werkt zegt niks;) Probeer eens de site www.speedtest.nl .. Lukt dat niet bijv... probeer eens te pingen... [code]uitvoeren>cmd> ping www.startpagina.nl [/code]
Ligt denk aan de router maar wat moet er veranderen?
18 april 2008 20:38
xxmelvinxx15
[quote=109384]
AVG Virusscanner.
Die scan hem niet hoor heb ik ook geprobeert toen . ik heb nu Kaspersky Anti Virus 6.0 die raad ik je aan Dave die is goed en gratis ook nog.! ;)
En nog iets ?? het licht niet aan je router. wand ik heb het ook gehat nu heb ik een ander pc. en selfde router het gebeurd is! wat jij nu heb en het licht. daar niet aan wand ik heb het nu niet meer ;) dus het zit in je pc? wat het oorzaak is en niet aan je router lijkt. mijn .?
[size=8][color=red] Mod: [/color][color=black]Let a.u.b. even op je schrijfwijze, lees de regels nog eens door. De zins- en woordopbouw die je gebruikt is niet echt logisch te noemen.[/color][/size]
18 april 2008 20:54
nickk
Al een keer gescant met een spyware scanner?, een voorbeeld is Ad-Aware 2007 of Spybot.
18 april 2008 21:15
erwin_w
Ik heb even door de berichten heen gelezen maar ik kan niet ontdekken of je nu bedraad of draadloos aangesloten zit met de pc.
Stel je zit draadloos, probeer dan de verbinding beter te maken door b.v. een ander kanaal te kiezen (standaard wordt vaak kanaal 11 gebruikt, kies eens voor een andere)
18 april 2008 22:08
leviathan
Maar er wordt nu meteen aan een virus gedacht, en niet aan een routerdefect ofzo. Je zei dat het op alle pc's was he, maar wanneer precies beginnen deze problemen dan, en wanneer werkt je internet weer? Nadat de router gereset is? Om maar een voorbeeld te noemen, ga je naar een bepaalde site voordat je internet uitvalt? (omdat je het over sommige sites hebt).
18 april 2008 22:41
davy16
mijn laptop is draadloos en mijn pc is draad
ik zal ook een andere scanner zoeken
19 april 2008 10:21
raymus
[quote=109408]HEb je nou al eens geprobeert te pingen? Zo niet probeer dat eens? Ik denk namelijk ook niet dat het een virus is....
19 april 2008 10:24
davy16
[quote=109390]
Op alle pc's maar de router is net 2 weken oud?
Bijvoorbeeld als je bij Kennisnet je site wilt bijwerken gebeurd dit gelijk?
je internet werkt weer als je bij verbinding op herstellen klikt.
19 april 2008 10:29
louwrens
mss buggy routerfirmware ofzo?
19 april 2008 11:52
xxmelvinxx15
Dave. hoe sta je nu voor. heb je het al gemaakt? of nog niet. of ben je er achter wat het is ofzo :O van je router .?of licht. het aan je pc of instellingen. kan je meschien een schreen shot maken .van het probleem is maar 1 idee.? ;)
[size=8][color=red]Mod:[/color][color=black] Punten horen aan het einde van de zin, een vraagteken is een vervangend teken hiervoor.[/color][/size]
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=red]Laatste waarschuwig: ABN a.ub.! Algemeen Beschaafd Nederlands![/color][/size]
19 april 2008 15:55
davy16
kan geen screen maken want je ziet er niks aan alleen staat er De pagina kan niet worden weergegeven en weg internet voor alle site's
19 april 2008 17:13
mac
Scan je pc is, misschien heb je op zo'n vuile virusje geklikt..
19 april 2008 17:16
davy16
Op 4 pc's een virus lijkt mij niet??
19 april 2008 17:20
mac
[quote=109475] Dan is er iets met je internet, kijk of je goed verbinding hebt of niet. Wacht ff, wat voor internetprogamma heb je? IE7/8? Mozzila Firefox? Safari?
19 april 2008 17:21
xxmelvinxx15
[quote=109472]
Als je beetje naar onder kijkt dan zie je dat ie dat al hebt gedaan ;)
19 april 2008 17:22
davy16
mijn pc en laptop hebbe beide internet explorer 7
vandaag viel hij weer weg
Wat moet ik doen?
20 april 2008 09:51
arjan_sa
Het ligt aan je router/internet connectie..
welke ISP (internet service provider) heb je?
en je router, probeer eens te flashen als je weet hoe dat moet.
Bel je ISP op en vraag ze welke tijden je internet van je modem af is.
Dit kunnen ze zien.
DUs vraag ze wanneer jij geen internet meer hebt gehad of vraag ze wanneer je modem uit was.
Als je ISP jou internet stuurt stuurt je modem natuurlijk wat terug, maar op het moment dat je modem uit staat stuurt hij niks terug. Dus dat betekent dat je geen connectie hebt.
Jij weet natuurlijk dat je modem 24/7 aanstaat, dus ligt het aan je connectie.
Hoe dan ook, lijkt me sterk dat het aan je PC/laptop ligt
En Davy16, Doe deze keer wel wat ik je vraag als je geholpen wilt worden.