Hoi.
Zoals mijn titel al doet vermoeden draai ik explorer 8 beta,nu is mijn vraag waneer word dit ondersteund door TW?
18 april 2008 01:03
nickk
[s]Als je even de zoekfuctie had gebruikt had je deze tool gevonden:
[quote]Probleem om Tweakwindows goed te laten zien in IE8
Heb je IE8 geinstalleerd en wil je de site van Tweakwindows bekijken?, dan kan het zijn dat hij niet goed getoond wordt, klik dan op Emulate IE7, en Tweakwindows wordt getoond als IE7. [/quote]
Extra aanvulling Tweakwindows wordt niet goed weer gegeven in IE8 maar als je de knop Emulate IE7 indrukt en Internet opnieuw opstart is het helemaal over.[/s]
@Hieronder
18 april 2008 07:51
arjan_sa
Zijn vraag is wanneer, niet hoe je het kan oplossen toch?
Ik gok dan bij de release van Vitreus?
over een maandje of 2?
18 april 2008 07:54
nickk
[offtopic]Ja, nu zie ik het. Ik had er overheen gelezen ....:P[/offtopic]
Ik denk ook bij de realese van Vitreus.
18 april 2008 07:56
Account verwijderd
In princiepe ligt dit niet aan TW, want TW voldoet aan de open web standaard. Het ligt puur aan microsoft met internet explorer die het nu anders laten uitzien, ze zouden er gewoon voor moeten zorgen dat het fatsoendelijk wordt weergeven. Zal wel een beta fout zijn.. (A) Of ze willen de web standaard al veranderen ;) :P
18 april 2008 18:19
louwrens
IE geeft sommigen dingen verkeerd weer, heeft te maken met bepaalde standaarden ;)
maar blijft M$ :P
FF doet de standaarden wel goed, meestal
18 april 2008 18:30
keitaro
Er worden pas definitieve applicaties ondersteund mits ze uit Beta/test zijn. Zolang IE 8 nog beta is garanderen wij niet dat Vitreus met IE 8 gaat werken.
Of dit wordt meegepakt is aan de Ultimate Admin.
18 april 2008 19:25
wesley123
Ik vind IE8 een beetje klote, soms als ik op een website zit en klik naar een link op diezelfde pagina dan zegt hij 'Internet explorer could not view the site' terwijl als ik op F5 druk de site dan wel gewoon word weergegeven, het maakt de internet verbinding ook trager. Heb je een hekel aan IE8 dan moet je maar de Emulate button gebruiken want terug kun je niet...
18 april 2008 20:05
timenting
[quote=109313]
Dit is indd gewoon het geval doe je niks aan, heb ik ook last van met IE 7 & 8 alebij geprobeerd heb nu weer 7. maar het blijft hetzefde, veder 7 vin ik fijner omdat het gewoon NL is
18 april 2008 20:17
xxmelvinxx15
waarom zo moelijk en al die problemen er over gebruik gewoon .FF. :P
trouwens explorer 8 .
explorer 8 beta waar haal je die dan :O. en is ie better of niet .??
18 april 2008 21:42
gardianangel
Het emuleren gebeuren in explorer 8 was ook al mijn oplossing,de beta versie komt van de MS download site zelf af en ja mijn hele windows is nu eenmaal engels dus vandaar dat ik de engelse beta software ook graag uit test.
In iedergeval bedankt voor de reackties.