ok? bedankt maar weet u mischien ook welke poorten ik moet openen?
en welk IP adres moet ik gebruiken? die van me computer of die van me xbox (invullen bij "private IP")
18 april 2008 20:28
leviathan
De poorten staan toch duidelijk aangegeven? :O
En het gaat natuurlijk om het IP van de xbox en niet die van de computer, wat ik ook in mijn vorige post al vermeld had.
19 april 2008 00:10
ruben
ik heb alle benodige poorten opengezet kijk maar :
en xbox live nat is open :
maar nu het verbinden tussen de xbox en de computer nog :
als ik bij windows media player op media delen druk en dan ok dan gebeurt er helemaal niks.
en bij zune als ik daar ''enable media sharing with xbox 360'' aan klik wat dan dan weer testen op xbox maar dan komt hetzelfde
oh en mijn ip aderes van de xbox is niet: 192.168.2.100 maar : 192.168.2.102
19 april 2008 09:21
leviathan
Oh dat het ook nog om sharing ging had ik niet begrepen, maar dat staat evengoed duidelijk uitgelegd bij de support. http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/digitalmedia/pc.htm
Mocht je het niet zo snel vinden, het was zo simpel als
[code]xbox 360 to pc[/code]in google te slingeren.
19 april 2008 13:13
ruben
hoe sluit je dat dan aan?? ook gewoon als dat plaatje wat je me heb gegeven?
[quote=109449] De TS heeft nergens vermeld dat het om een media center pc gaat...
Maar Ruben, er staat toch letterlijk dat je een netwerkkabel rechtstreeks van de Xbox naar de PC moet leggen, zonder router ertussen.
Dit zal dan waarschijnlijk niet tegeiljkertijd met xbox live mogelijk zijn, maar na het sharen is het simpelweg weer gewoon ompluggen en klaar.
19 april 2008 16:18
ruben
nee daar heb ik niks aan ik heb windows xp sp2 heb ik ook al eerder vermeld.
[quote]Voor de mensen die dit maar niet aan de praat krijgen is er een alternatief, SimpleCenter. Binnen enkele minuten na de installatie ben je al media aan het streamen van je PC naar de XBOX 360. Klik op de link om naar de thread te gaan waar je een handleiding vindt voor de installatie & configuratie van SimpleCenter. [/quote] Op deze site staat beschreven hoe je het moet doen met SimpleCenter (denkik) Hier kan je het downloaden