Hoi, mijn vader had tegen mijn wil systeemherstel gedaan en nu krijg ik telkens bij het opstarten van de computer een foutmelding over Ati Catalyst Control Center, dus heb ik hem verwijdert en wil nu nieuwe drivers installeren. Doe ik dat en dan krijg ik deze foutmelding tijdens het installeren.
Wat moet ik nu doen?
16 april 2008 16:33
knarf
Al je pc opnieuw opgestart ?
16 april 2008 16:33
danox!
Ja, dan krijg ik natuurlijk weer die foutmelding + een klein beeldje, omdat ik de drivers zojuist heb verwijdert.
16 april 2008 16:35
arjan_sa
Volgens mij probeer jij nu Catalyst Control Center te installeren, je moet echt eerst de drivers hebben.
Probeer kaart eruit te halen en met onboard op te starten als je die hebt?
Daarna kaart er weer in (alsie uit is!).
of
Ga naar apparaatbeheer, zoek die kaart, wis m volledig (volgens mij werktie dan nog wel:O!!!!) maar installeer dan opnieuw de drivers ;). Kijk of dat werkt
16 april 2008 16:36
danox!
Ik heb de CD erin gestopt om de echte driver te downloaden en ik krijg precies dezelfde foutmelding alleen dan in het Nederlands.. :P
16 april 2008 16:38
knarf
Je moet eerst naar apparaat beheer en maak dan de installatie ongedaan bij de beeldschermadapter. Je kan systeemherstel weer ongedaan maken :P
16 april 2008 16:39
danox!
Oke, dat ga ik dan nu doen.
16 april 2008 16:40
knarf
Wat is dat?
16 april 2008 16:41
arjan_sa
[quote]Ga naar apparaatbeheer, zoek die kaart, wis m volledig (volgens mij werktie dan nog wel!!!!) maar installeer dan opnieuw de drivers . Kijk of dat werkt[/quote]
En dat al gedaan?
wacht,
ik weet niet zeker of je kaart dan aan blijft, bij mijne iig wel. Als ik de drivers volledig wis, dan krijg ik lelijk beeld (600x800), gaat aero uit en alles op low.
DUs ik denk dat je dan alleen gebruik maakt van GPU+windows drivers?
dus, wissen zou kunnen helpen. maar wees gewoon gewaarschuwd, is niet mijn schuld alsie dan niet meer aan gaat:P
16 april 2008 16:41
danox!
Het via apparaat beheer de installatie ongedaan maken, ik hoop dat je het juist hebt. :S:P