Elke keer als ik mijn computer uitzet (Via XP of paar seconden power knop ingedrukt houden) gaat hij automatisch weer aan. In de bios heb ik al bij Power Managment gekeken en zowatalles al uit gezet.
15 april 2008 17:00
nickk
Heb je bijv. ook een .bat file staan in de map opstarten of iets verdacht in 'msconfig'?
Ook al een virus/malware scan gedaan?
15 april 2008 17:03
knarf
Hij gaat ook automatisch aan als ik hem uitzet met de power knop, dus ik denk niet dat het probleem bij win xp ligt.
15 april 2008 17:06
nickk
Helpmij
[quote]Probeer deze (http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/poweroff.vbs) regfix eens.[/quote]Probeer deze registerfix eens.
Ook misschien die dag dat heb begon ook software/hardware geinstallerd?
15 april 2008 17:17
knarf
Ik heb gister XP opnieuw geinstalleerd, toen ik dit nieuwe moederbord+proc+geheugen kocht :P.
15 april 2008 17:35
nickk
Het kan ook aan je moederbord/voeding van je pc liggen, heb je al iets geprobeerd wat ik in mijn vorige post heb gepost?
15 april 2008 18:02
bj farmore
Jij hebt dus de als je in de bios zit, en dan op de knop drukt ook dat er een herstart komt?
Heb je dan niet de aan/uit knop met de resetknop verwisseld op het mobo? Dat je dus de verkeerde kabel er op hebt aangesloten:P
15 april 2008 18:07
nickk
Kijk ook eens wat bij Configuratiescherm -> Engergie -> Geavanceerd -> Engergieknoppen
Wat staat er daar bij:
[b]Aan-, uitschakelaar
Slaapstand[/b]
15 april 2008 18:09
luccey
Heb je de power stekkertje wel in het mobo gestoken waar het hoort? Dus bijvoorbeeld niet bij waar het stekkertje van de reset knop hoort te zitten?
15 april 2008 18:23
knarf
Jah, HIj gaat ook heel even uit en dan gaat hij weer aan. Waar staat dat WesleySneIjder