als je dit leleijker dan runscape noemt dan ben je heel gestoord of je hebt een bril nodig
14 april 2008 12:31
marijn100
Flyff (Fly for fun) is een gratis MMORPG.
Ik heb het ook heel even gespeelt.
Ik zit in kern mijn naam weet ik iet meer :P BananenPlas
14 april 2008 15:35
sergio
ziet er echt niet leuk uit ofzo......Wie kan mij overtuigen dat het leuk is:P??
14 april 2008 16:03
vixsta
het is wel lachen maar het gaat vervelen...(lekker overtuigen:P)
14 april 2008 16:16
danox!
Timmie201, probeer eens goede zinnen te maken, want dit lijkt net een topic van een kind uit groep 4.
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=gray] Laat dit aan de moderators over a.u.b.![/color][/size]
14 april 2008 16:19
sergio
[quote=109018]Whahaha ik weet al genoeg, daar ga ik me tijd niet aan besteden...
Geef mij maar COD4!!!
14 april 2008 16:38
louwrens
lijkt wel een kruising van WoW en Runescape :P
boring :P
geef mij maar wat anders
14 april 2008 18:07
gerbenkwakkel
Ik ben van de ECHTE games zoals, CoD4, Crysis etc.;)
14 april 2008 18:33
blacksorcerer
Hij vraagt wie er w?l speelt... niet wie er n??t speelt.
En degenen die interesse hebben uiteraard, maar dan was wat meer info wel fijn geweest. Misschien wil Timmie201 toch nog wat meer in zijn topicstart zetten erover, want nu staan er voornamelijk alleen wat ongenuanceerde reacties. Een goede topicstart maakt het voor een topic over een game ook wat interessanter en aantrekkelijker om eens een kijkje te nemen, want ik kan me voorstellen dat de game nu nog niet zo wijd gespeeld wordt en je dus ook wat 'nieuwelingen' wil trekken tot jou (favoriete?) game
14 april 2008 18:38
timmie201
Lauwrens het lijk helemaal nie op runscape
en voor meer info heb ik een link gegeven
en vervelen licht er aan als je geen geld hebt jah dan heb je ook niks dan gaat het vervelen
dus je kan al zien dat je nie veel geld had
vixta
14 april 2008 18:48
sergio
[quote=109030]
Wow...........Ik moet echt alles ontcijferen op het moment...Euhm als je geen geld hebt ga je dus vervelen ofzo.....^o).....Maar niemand heeft mij nog overtuigd of ik het ga spelen...Dus Timmie201...Overtuig mij eens waarom ik het zou moeten gaan spelen :)??......
14 april 2008 19:40
timmie201
uhhh kan ik wel doen maar ik kan geen info vinden en self jah kan nie echt so iets in elkaar flansen
kijk filmpjes op youtube
14 april 2008 19:56
sergio
XD!!!!!!
Als het spel zo leuk is, kan je toch voor je zelf uitleggen waarom dat spel voor jou zo leuk is:)? Dus misschien kan jij dan nu uitleg geven waarom je het zo leuk vindt. Als je eenmaal een leuk spel hebt, is het toch heel gemakkelijk om daar een review over te schrijven??? Aan filmpjes op youtube heb ik niks aan..Het is vaak genoeg geweest dat het spel er mooi en gaaf uitziet op zo trailer filmpje...Maar als je eenmaal aan het spelen bent zuigt het vreselijk hard XD!!!
14 april 2008 19:59
rubenus
Doe nou niet zo moeilijk en ga het lekker zelf proberen, alsjeblieft zeg. ]
Ik heb het zelf a een tijdje geleden geprobeerd, maar voor mij is het niet echt iets.
14 april 2008 20:02
timmie201
Nee je moet van fantasie houden houd je daar nie van jah dan moet je het niet gaan spelen.
En het lijk ontzetend veel wow maar dan gratis dus....
En warom ik het spel leuk vind is omdat ik van zelda achtig iets hou en dat is dat wel een beetje
Dus zelda fens meschien is dit ook wat. xD
En ik zij wie het speeld niet dat ik een reviuw ofzo ging geven en als je het wilden leren kennen had ik de link gegeven .
En op een reviuw krijg je vaak veel comentaar.
14 april 2008 20:13
vixsta
[offtopic] Het is Vixsta niet Vixta;)[/offtopic]
Misschien vind ik dat gaat het vervelen omdat er te weinig Quest zijn als je hoger komt, het trainen sloom gaat enzo,
en ik had 18mil + full green lvl 60 blade+ nog wat dikke stuff maar ik vind het gewoon na 2 maanden gewoon een saai spel en daar mag ik gewoon een mening over hebben want dit is een forum:)
PS ik vond het eerst ook leuk hoor;)
14 april 2008 20:19
kyentei
Timmie201, probeer mensen gewoon te overtuigen. Het maakt toch niet uit dat je veel commentaar krijgt? Dat krijg je zo ook wel:P Ik bedoel, daar is het een forum voor.
(commentaar betekend niet altijd slecht commentaar ;))
Ik heb zelf een tijdje R.O.S.E. Online gespeeld, wat ik, als ik de vid's zo zie, heel erg te vergelijken vind met FlyFF. Schrijf gewoon een leuk stukje over FlyFF [size=6]In net taalgebruik.....[/size] en haal mij en de anderen hier maar over ;) Probeer eens wat
14 april 2008 22:46
xxmelvinxx15
ik ik ben overtuigend dat ik het niet ga spelle aha:P
15 april 2008 12:10
timmie201
vixsta ik praat over 100 mill + nog maar wijnig maar nouwen
Nou als je van fantasie houd is dit een aanrader lijkt beetje op WoW en R.O.S.E
Dus Houd je van fantasie probeer het eens
en vixta sloom trainen als je geld hebt kun je een RM huren dan gaat het best snel
15 april 2008 16:15
iwan9
Ik heb het ook ff gespeelt.. ook veel plezier in gehad maar ben leuker spel tegen gekomen.. namelijk warrock
15 april 2008 17:39
vixsta
Het is niet alleen saai om het trainen het zijn meer de quests
15 april 2008 17:43
timmie201
Ja er zijn best weinig qests ik blijf het nog leukvindenben al ruim 3 jaar bezig.
En de rede is ik hou echt NIET van schiet spellen ik hou ontzettend fantazie darom speel ik ook WoW
Ik heb het ook even gespeeld het is wel een grappig spel vooral als je kunt vliegen ik raad het aan om te proberen.
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=gray]De post voor jouw is 'n dikke maand geleden, let hierop als je post in een topic...antwoord: waarom moet je hier op letten mischien kijtk er nog wel iemand op[/color][/size]