uxtheme.dll patchen
en zeker zijn dat je de juiste uxtheme patcher neemt
(er is verschil tusse SP1 en SP2)
18 oktober 2005 13:19
hansboutkan
Ikzelf ondervind hetzelfde probleem met de skins. Ik krijg ze ook niet geladen. Als ik op de style file klik dan komt wel het VORMGEVING scherm maar daarin alleen de gebruikelijke standaards.
Alles staat in de juiste directory en toch zijn de nieuwe sknins niet toe te passen.
Weet iemand hierop een duidelijk antwoord?
20 oktober 2005 13:52
deadlock
je moet tune up utilities 2004 downloaden.......
het is een trial maar je kunt hem uitbreiden.....
het maakt niet uit waar je de skin zet (wat voor map dan ook) je kunt bij winstyler geheel nieuwe skins downloaden (gratis) en toevoegen..... maar ook aanmeldingsschermen kun je vervangen.... met tune up utilities 2006 kun je zelfs het laadscherm vervangen.... vet handig
20 oktober 2005 14:11
xp
ik heb tuneup 2006:p
20 oktober 2005 18:46
deadlock
zo?n relax programmatje
:):):):):):):):):d
21 oktober 2005 09:03
styloco
maar het is in duits :s:s:s of heb ik het verkeerd?
22 oktober 2005 19:42
djoey
ik heb engelse versie..
22 oktober 2005 19:57
styloco
ah ik heb het al, ik keek niet verder dan mijn neus lang was de eerste keer :p
22 oktober 2005 20:32
xp
Ik heb m wel in het duits...
Valt wel te begrijpen:p:p
kwerk al een maand met dat vista theme, das gewoon super!!!
26 december 2005 11:15
blacksorcerer
Maarten, ik zie dat je vandaag behoorlijk wat gepost hebt,
dit is zeker niet erg, maar doe dit dan wel in actieve topics (topics waarin de afgelopen maand nog in gepost is).
Lees ook nog de algemene regels aub in de F.A.Q..
Als je graag iets wilt melden en het betreffende topic is verouderd maak dan een nieuwe of zoek, als je een vraag hebt, eerst met de zoekfunctie van de site of op google informatie over het onderwerp, misschien wordt je vraag daar al mee beantwoord.
26 december 2005 18:46
leviathan
ja eigenlijk best irritant dat er gebumpt word,
ik ben namelijk zo lui dat ik altijd alleen maar de 5 laatste actieve topics bekijk...
26 december 2005 18:57
matthijs3146
owja dat is al in een apparte topic ook al gezegt maar is het mogelijk om een knop te krijgen met markeren als gelezen, want als je dan op vakantie gaat of gewoon een tijdje niet actief bent heb je zoveel topics die er actief zijn en waarvan de helft je niet boeit.
maar het patchen is mij gewoon gelukt dan moet je even zoeken naar een andere topic over het zelfde probleem daar heeft ali het helemaal uit gelegt