Ik heb mac skins geinstalleerd en al die andere dingen!
Hier mij screen: [img]http://img365.imageshack.us/img365/1006/naamloosbc8.png[/img]
En nu mijn vraag, hebben jullie nog tips?
groetjes, Mac :)!
10 april 2008 16:43
enesg
Tips voor wat ??
Edit,,, mischien meer contactpersonen op msn ??xD
10 april 2008 16:45
lbjornl
Is wel mooi ;) Maar dat is nu eigenlijk bepaald niet moeilijk dus verwacht wel geen applaus :P. Maar een echte MAC heeft toch meer icoontjes vanonder niet?
10 april 2008 16:47
mac
Tips voor mijn zogenaamde ''Mac'' te verbeteren?
@Enesgulcicek
Laten we het ontopic houden
@Lbjornl
Bedankt voor je reactie, ik zal het verbeteren :)!
10 april 2008 16:47
enesg
@Mac
Vul eerst is ff je hardware profiel in,, en bedoel je softwarematig verbeteren of ook hardware ?
10 april 2008 16:49
mac
[quote=108784] Allebei Enesgulcicek.
10 april 2008 16:52
lbjornl
Is je doel het zoveel mogelijk op een MAVC laten lijken of? Want hardwarematig dan zal je echt wel je HardWare profiel moeten invullen want we kunnen nier ruiken wat jij in je laptop (veronderstel ik) hebt steken :P.
Als jij apple zo "geweldig" vindt, waarom koop je hem dan niet? volgens mij is dit een forum over windows. niet over apple.
11 april 2008 22:52
sjz
En uiteraard mocht een zeer interessante en nuttige reactie van Jaspervh niet ontbreken. :P Ik was dit topic echt op de voet aan't volgen, wachtend op zijn reply. xD
> verder ga ik er ook niet op reageren, dat is tevens ook onnuttig gezien het kennelijk maar niet doordringt. ;)
@ Mac:
Ik zou inderdaad de ObjectDock gebruiken in plaats van de dock die je nu hebt. Er is op zich niets mis mee h?, maar als je echt het Mac-feeling wilt krijgen is ObjectDock beter. Uw huidige dock is namelijk wat 'verouderd' qua design en pictogrammen, en ObjectDock bezit functies zoals inderdaad de Waaier-functie en tevens heeft het inderdaad wat weg van de Leopard Dock-design.
@ Renssies:
Slim bedacht van je om een TW-bannertje als pictogram te gebruiken, ik ga uw idee hier ook is toepassen. ;)
Volgens mij is dit een windosw forum geen GSM-forum??????
11 april 2008 23:08
sjz
[offtopic]@ Lbjornl: ik begrijp uw reactie, maar reageer gewoon niet op de posts van Jaspervh als hij weer is 'zo doet'. Het heeft werkelijk geen zin hem hier op te wijzen, hij is kennelijk niet oud genoeg om te beseffen dat zijn post zo onnuttig is als [...]. Laat het maar gewoon aan de staff over. ;)[/offtopic]
Om toch nog even ontopic te blijven, wat uiteraard belangrijk is!
Als Live Messenger skin zou ik eerder deze hier toepassen, deze lijkt al echt veel meer op een OSX-design nietwaar? :P Ik gebruik deze zelf ook.
11 april 2008 23:13
tobiasvs
Om Expos? na te bootsen (alle vensters naast elkaar in een soort overzichtje) kan je het beste het programma ''TopDesk'' gebruiken.
Overigens krijg je pas de ''echte'' mac-look door WindowBlinds te gebruiken i.c.m. een goede skin, deze zorgt ervoor dat je de sluit, maximaliseer en minimaliseerknoppen in de linkerbovenhoek van je venster kan plaatsen i.p.v. rechtsbovenin. Deze kan je zat vinden op deviantart.com, en ik geloof dat er zelfs nog een topic over gaande is hier op TW.
Voor een mooie browser zou ik toch Firefox gebruiken met een mooie safari-skin erbij, aangezien Firefox v??l sneller opstart dan Safari en je er wat meer mee kan qua extra's.
En voor de mooie minimaliseer-animaties kan je WindowFX gebruiken.
Overigens is het nu niet te zien, maar op internet zijn ook cursorsets van Mac OSX te vinden, deze staan mooier (zwart pijltje en een ronddraaiend kleurenbolletje als 'ie moet wachten enzo, is zeker de moeite waard!).
11 april 2008 23:43
kyentei
Er is een hele samenstelling van programma's op internet te vinden, met een heel mac thema. Bootscreen e/d zitten er ook bij inbegrepen, alleen het venster sluiten enzo blijft wel aan de rechter kant. Ook slurpen al die programma's een heleboel werkgeheugen en dat ga je zeker merken. Als ik jou was zou ik even doorsparen voor een echte mac ;)
@simon, heb je dat transformation pack geval gebruikt? Ik ben even de naam kwijt, maar het ziet er wel zo uit inderdaad. Werkt dat ook op windows Vista?
12 april 2008 00:56
martensupport
Een vraagje aan de gebruikers: Merken jullie ook duidelijk verschil in de snelheid van de computer? (slomer door al die transformationpacks en tools?
En TS wat voor specificaties heeft je systeem? Misschien is het leuk om gewoon OSX op je pc te installeren? ipv alleen het uiterlijk;)
12 april 2008 01:03
kyentei
Het is niet onmogelijk, maar het schijnt wel moeilijk te zijn om OSX op een pc te krijgen. En natuurlijk gevaarlijk, want het is niet legaal.
12 april 2008 01:04
lbjornl
[offtopic]Het is mogelijk op een intel processor maar het mag niet uitgelegt worden hoe en wat[/offtopic]
Die schuine mappen zijn wel mooi :O. Maar ik heb eens gezocht op google voor de "afsluit max - en minimaliseerknop" links te krijgen maar niets gevonden. Alleen komt dit al wel erg in de buurt!!
12 april 2008 01:12
kyentei
Ik heb een AMD athlon 2,6Ghz Dual core, dus dat wordt lastig dan =p Mac heeft idd echt nice eyecandy dingen, en linux ook wel opzich.
12 april 2008 01:36
simon8400
@Kyentei Nee, verschillende tools zoals YzDock, TClocklight, ObjectDock...
@Marten Mijn specs kunnen het aan, maar ik sluit ze wel af als ik bijvoorbeeld GTA SA ga spelen.
@Lbjornl is met WB, verschillende skins plaatsen deze buttons links, alleen zie je dit hier niet aangezien Safari in Windows altijd rechts staat, dit omdat hij een eigen Theme code gebruikt en niet die van de visual style zelf.