hallo mensen
ik speel de laaste tijd veel GTA SA maar nu wil ik ook op GTA SA MP wil spelen opstarten doet hij en zo maar hoe log je in beetje gek vind ik het ik druk t kan je wat typen dat moet je logincom in typen druk ik enter gebreurt er niks hoe kan dat? doe ik het fout of moet ik naar een andere sever.
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=gray] ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) a.u.b.![/color][/size][color=black][size=8] zie regels[/size][/color]
08 april 2008 10:12
masterwillems
zou je het mischien wat duidelijker kunnen maken dmv interpunctie? en ff je titel veranderen het is namelijk multiplayer en niet multyplater
08 april 2008 10:57
kyentei
Inderdaad. Beetje overzichtelijker, want ik snap er geen snars van
08 april 2008 13:10
arjan_sa
Vertaling:
Hij speelt de laatste tijd GTA SA, maar hij wil ook op de MP (multiplayer) kunnen. Dit lukt, maar het inloggen snapt hij niet. Hij typt zijn inloggegevens in en drukt op enter maar er gebeurt niks. Hij weet dan ook niet precies hoe precies het inloggen bij GTA SA MP allemaal gaat. Zijn vraag:
Hoe kan dat/Doet hij iets fouts?
08 april 2008 13:57
styloco
let er wel op dat je de juiste versies hebt!
08 april 2008 14:09
kyentei
Hmm, dat is idd best wel een heel stuk duidelijker Arjan_saDankjewel. Ik heb zelf een aantal pogingen gedaan tot GTA SA MP, maar die zijn allen mislukt. Ik kan hier niet echt mee helpen. Wel weet ik dat er een goede site is voor allerlei GTA addons/patches, waar je de MP versie waarschijnlijk ook vandaan hebt, daar staat zeker weten een goede guide bij om online te komen.
08 april 2008 14:13
leviathan
Allereerst, welkom op TweakWindows!
Waarom stel je de vraag niet gewoon in de SA-MP community, waar je de mod ook vandaan hebt.
Heb je eigenlijk al gewoon de uitleg erover, of de FAQ gelezen? Zoiets zal echt wel daar uitgelegd staan.
Volgens de regels moet je namelijk wel eest die stappen ondernomen hebben. Op de SA-MP community zijn dit soort problemen dagelijkse kost, en hier maar af en toe. Het is ook aan te raden om daar eventjes rond te kijken, dat zou al voldoende moeten zijn om tot een zeer simpele oplossing te komen.
Of bedoel je niet onverhoopt "Multi Theft Auto"?
08 april 2008 14:43
wesley123
Nee er is ook een SA-MP.
Als je samp opstart moet je eerst registreren, dat is niet verplicht. Als je wilt registreren druk je T dan typ je /register [wachtwoord] dus bijvoorbeeld /register iksnaphetniet dan is iksnaphetniet je wachtwoord als je dan op enter drukt moet je links bovenin kijken wat er gebeurt, als het goed is staat er in het geel, your account has been registered you can now login by using /login [wachtwoord] of your account has been registered you are now loged in. dan kies je je personage die je wilt en druk je shift. nu kun je spelen!
08 april 2008 14:56
lbjornl
Ik heb San andreas multiplayer en het suckt een pak geloof mij. Het spel is niet gemaakt om online te spelen. Als je geen goede connectie hebt kan je het wel vergeten. Maar die server om te registreren ligt soms plat. Regitreren moet trouwens niet... Je ziet toch gewoon een server lijst ====> dubbelklik op die server en je bent bezig "GTA SA MP start op en hij laad". Nog even vermelden "GTA SA is niet gemaakt" om online te spelen dus verwacht veel lag (=bibberbeeld); zeker als je met 100 in een server zit.
08 april 2008 17:05
rubenus
Je kun hoeft op de meeste servers idd niet te registeren om binnen te komen. In sommige servers moet dit echter wel en kun je het commando /register gebruiken. Voor meer info kun je op de site van de server of SA-MP zelf.