na dat ik Windows Vista (home premium) opnieuw had ge?nstalleerd heb ik geen geluid meer.
ik heb geen flauw idee hoe ik weer geluid kan krijgen.
verder weet ik ook niet wat voor geluidskaart ik heb, maar er staat wel dat de nieuwste drivers correct zijn ge?nstalleerd en dat het apparaat correct werkt
Weet iemand misschien hoe ik weer geluid kan krijgen?
05 april 2008 22:09
erwin_w
Helaas is je hardware-profiel niet ingevuld, kan namelijk zijn dat er relevante informatie zou staan (is echt niet veel moeite hoor en had je voordat je Vista opnieuw geinstalleerd had al kunnen doen)
Maar nu even ontopic.
Ik ga er van uit dat je de luidsprekers correct hebt aangesloten (voor de zekerheid even checken)
Staat er in je systemtray wel een luidsprekertje, zo ja, staat er geen rood stopbordje in?
Kijk ook eens bij de eigenschappen van je geluid in het configuratiescherm of daar toevvalig niets uitgevinkt staat.
05 april 2008 22:21
vistafreak
De speakers zijn goed aangesloten, er staat dat alles correct werkt, alles is aangevinkt en in de systemtray staat een luidsprekertje met daarachter 3 van die groene golfjes.
Wat moet ik nou doen?
05 april 2008 22:49
zone
Zoek eens wat voor een geluidskaart je hebt , en download dan eens drivers (je kan maar nooit weten)
05 april 2008 22:49
vistafreak
Van Microsoft zelf dacht ik, maar zeker weten doe ik niet.
Waar kan je dan kijken wat voor geluidskaart je hebt? (ik ben noob)
05 april 2008 22:52
sjz
Windows-toets + U en dan intypen: "dxdiag", dan het tabje "geluid".
05 april 2008 22:52
vistafreak
ja, misschien is het beter als ik ff een screenshot maak daarvan. Maar hoe moet ik een screenshot hierin zetten?
05 april 2008 22:57
louwrens
[quote=108376]
uhm, dat is hier Toegankelijkheid:P
moet windowstoest + R wezen ^^
@Vistafreak: ergens uppen (ImageShack, tinypic, enz), de code die je krijgt na het uppen. hier tussen de [img] [ /img] tags zetten
05 april 2008 23:24
lbjornl
Normaal is er een programma voor je geluid in begrepen. Dat je op stereo, surround versterkers enz. kunt instellen. Daar heb ik ook eerst moeten mee spelen voordat ik weer geluid had.