[quote=108434]
zou je dan ook nog WPA(2) kunnen uitleggen(A)
heb thuis WPA2-PSK HEX.
en je hebt ook een typo gemaakt:P
802.11 b is 11mbps, 802.11 g is 54mbps en 802.11 n (draft) is 130mbps meende ik
ik dacht dat, dat b ook WPA ondersteunde
06 april 2008 16:22
keitaro
B, G, N maakt niet uit of het WPA of WEP ondersteunt. Hoe je daar bij komt weet ik niet :|
B, G, N, Mimo, etc etc staat voor de draadloze technologie. Signaal sterkte, bereik, performance. Niet de beveiliging. Ja sommige B routers hebben toevallig ook WPA beveiliging... maar niet elke router die B is kan WPA aan...
Tegenwoordig wel, iedere router heeft tegenwoordig gewoon WPA2 er in zitten.
WPA PSK is te doen... in 7 uur ongeveer... niet leuk dus. WPA2 is om van te huilen als je er in wilt komen. WPA2 dus ook zoveel mogelijk gebruiken als beveiliging...
Maar nu nog een keer, graag ontopic.
06 april 2008 16:28
davy16
oke maar hij werkt niet via die Kaart meer en WEP Key is temakkelijk kracken hierzo waar ik woon !
dus WPA Key is de beste mogelijkheid
Dan toch een nieuwe kaart of USB ?
07 april 2008 14:45
sjz
[quote]Dan toch een nieuwe kaart of USB ? [/quote]
Ik vrees ervoor ja. ;) Je kan eventueel nog is op nieuwe software voor je kaartje gaan kijken, maar als je pech hebt en de meest recentste software geen WPA-ondersteuning toevoegt, zal je een nieuw kaartje moeten kopen ja.
07 april 2008 18:20
mutalisk
gewoon WEP houden
ik heb als code e4033039dd wie moet daar nou 8er komen .
misschien de buren als ze deze topic lezen? :P
22 april 2008 21:42
louwrens
[quote=109655]
heb je niet gelezen wat Keit allemaal heeft getypt? ^0)
hij zit (bijna) elke dag tussen de netwerkkabels en netwerkmeuk XD :P
[color=grey]*Hoopt dat het goed overkomt aan Keit(A)[/color]
22 april 2008 21:56
keitaro
[quote=109657]
You make me very proud (a) ^^
@ Mutalisk. Ik zou je persoonlijke data niet zo openbaar gooien als ik jouw was ;)
Er lopen, te veel, mensen rond die kwade dingen willen uitvoeren er mee. Tenzij het je niet uitmaakt dat ze mee spoofen terwijl jij lkkr zit te internet bankieren oid ;)