-
kyentei
[img]http://avantage.no-ip.org/public/imagespray/shared//a6ae84f46c2243e904823b790230fbf2.jpg[/img]
Dit is in Mozilla Firefox 3 Beta 5, weet niet zeker of het aan TW of aan firefox ligt dus. Waarschijnlijk krijg ik het antwoord dat het in de volgende versie wel opgelost is, maar wilde het nu ff posten.
05 april 2008 16:33
-
keitaro
Deze versie wordt niet meer geupdate idd.
En deze versie van Tw.nl heeft idd aantal bugs in FF.
05 april 2008 16:39
-
nickk
Het is al bekend dat het bij somige gebruikers op TW.nl moeilijk is om een avanter te wijzigen. Hier over zijn al meer topic's. In de nieuwere versie (Vitreus) zal dit anders zijn ..
05 april 2008 16:41
-
bram13
Da's raar :S Ik gebruik ook Mozilla Firefox 3 Beta 5. En bij mij kan ik het gewoon wijzigen :S
05 april 2008 17:07
-
nickk
Ik zei ook Bram, hij sommige ...^o)
05 april 2008 17:18
-
blacksorcerer
Maar dat de huidige TW (zoals Keitaro al zegt) een aantal bugs heeft in FF (ongeacht welke versie) is al bekend, dus ik zie de toegevoegde waarde van deze post niet..?
Ik vind het altijd uitstekend dat mensen meedenken en fouten/problemen rapporteren, alleen voor FF bugs is dat in dit geval voor de staf niet zo interessant (althans niet een heel topic erover) ;)
05 april 2008 17:27
-
kyentei
Ik heb nooit gezegd dat ik NIETS kan wijzigen bram, het enige probleem wat ik wel vaker met TW heb, is dat sommige layers over elkaar gaan.
@BS: Excuses voor dit topic dan. In een eerder topic vroeg je mij om dingen met paginanummers in de ads (layer over layer) te posten. Dus ik dacht dat dit daar ook onder zou vallen. Nogmaals excuses.
Aangezien ik van veel TW?rs heb gelezen dat zij ook FF gebruiken, dacht ik juist dat zij geen problemen hadden met TW. Dus ik dacht dat dit aan mij/mijn pc lag.
Nogmaals mijn excuses voor de nutteloze topic.
05 april 2008 17:43
-
bram13
Ja, wacht dat heb ik ook als ik kijk bij Topics dan staan ze ook doorelkaar :S
05 april 2008 18:56
-
etienne
oke duidelijk, was dus al bekend;)
[color=blue] Topiclock. [/color]
05 april 2008 19:09