-
kyentei
Hallo allemaal,
Ik weet niet of het echt een tip is, maar een opmerking is het zeker.
Zoals in de topic over sommige wallpapers die "te ver" gaan ook al genoemd is, erger ik mij er kapot aan dat je bij ge?ploade wallpapers steeds de bestandsnaam ziet (een heleboel nummers waar je niet uit kan opmaken wat voor wallpaper het is). natuurlijk, zoals de topic titel al aangeeft, gaat het om de lijst wallpapers die je op je frontpage kan laten tonen.
Mijn vraag: is er niet een simpele en snelle update te maken voor tweakwindows.nl (voordat we overstappen naar de nieuwe TW) waarin gebruikers die een wallpaper uploaden deze ook een naam kunnen geven (ze kunnen natuurlijk ook het bestand een andere naam geven, dat snap ik allemaal wel.. maar toch) zodat het in ieder geval wat overzichtelijker wordt?
-Kyen
05 april 2008 00:03
-
mattuz
je bedoelt dat je bij recente uploads egt een naam heb staan? das een goed iedee id staat een stuk netter!
05 april 2008 00:13
-
kyentei
Precies. Sorry, paar biertjes achterover gegooit, denk niet 100% helder atm. Sorry dat het niet duidelijk was.
05 april 2008 00:17
-
lbjornl
Gho waar heb ik deze vraag nogal zien staan. Oeps dat had ik toch ook al ergens gezegt zeker :P. Als je de wallpaper upload moet je zien dat je het een goede bestandsnaam geeft.
05 april 2008 00:25
-
kyentei
Zoals in mijn startpost al staat, dat heeft iemand anders al gepost in de "klaag" topic over de 18+ dingen op de frontpage. Maar ik erger me er ook echt mateloos aan.
05 april 2008 00:28
-
lbjornl
Ja maar dat had ik ook voorgestelt.
Deze dus:
Ja weetje ik wil nog ff iets melden. Die "namen" van de wallpapers kunnen ook niet echt. In het begin heb ik ook een paar dingen geupload met een rare naam maar toen d8 ik dat je die een naam achteraf kon geven wat dus niet waar was. Nu ik weet niet wat jullie ervan vinden maar een wallpaper met de naam 133245654343.jpeg zegt nu echt niet zoveel over wat er te zien is.
en het antwoord van BS was om te PM' en dus ik vrees dat dit gaat gesloten worden :P.
05 april 2008 00:32
-
kyentei
Ik vind dat meerdere mensen hier hun mening over mogen uitten, want als je ziet hoeveel files er per dag ge?pload worden met zo'n naam, kan je de hele dag wel PM's gaan sturen en hebben de mods/admins de handen er vol aan.
05 april 2008 00:51
-
blacksorcerer
In Vitreus kun je een titel opgeven, en deze titel ook wijzigen naderhand.
Je hoeft dus alleen nog minstens een maandje te wachten ;)
05 april 2008 10:34
-
kyentei
Ok?, bedankt.
05 april 2008 13:02
-
erwin_w
Lijkt mij dat hiermee een correct antwoord is gegeven door BS.
In de huidge versie van TW dus nog even een PM sturen naar de Admins/Mods en zodra Vitreus gelanceerd is mag je het zelf gaan doen.
Dus bij deze sluiten we de topic.
[color=blue] Topiclock [/color]
05 april 2008 15:25