Ik heb op mijn mobodoos ook groot staan dat ik wel 4 schermen kan aansluiten. Maar ik heb geen onboard oid. Ik heb een AGP en een PCI-e en die kan ik dus in combinatie gebruiken, er staat dus gewoon op de doos dat die mogelijkheid er is.
Dus ik denk dat jij dat ook gewoon hebt dat je dus de mogelijkheid hebt om de onboard in combinatie met een ander graka te gebruiken.
Zo niet dan zou je gewoon bij rechtermuisknop op je je bureablad > eigenschappen > instellingen.
Daar zou standaardmonitor ofzo op xpress 1250 moeten staan. En als dat zo is moet die optie daar ook staan anders heb jij die naar mijn weten ook niet. Staat daar iets met standaard videoadapter ofzo dan heb je je drivers ook niet goed geinstalleerd.
04 april 2008 00:20
knarf
Ik kan Dual Screen draaien, staat op het boekje van mijn mobo. Ik heb alle drivers geinstalleerd, maar er staat nu bij apparaat beheer nog een VGA controller, ik weet niet hoe ik deze drivers moet installeren.
04 april 2008 16:16
leviathan
Als het niet lukt om dat ding zichzelf te laten installeren (laat hem eerst zelf op internet zoeken). Dan is het altijd handig om eventjes de site van je fabrikant zeer doorgrondig te doorzoeken naar een extra driver. De wat minder alledaagse drivers staan soms nog wel eens ergens weggemoffeld.
04 april 2008 16:58
blacksorcerer
Doen de 2 schermen het apart van mekaar wel?
Dus degene die je op DVI wil aansluiten, doet die het in een single screen opstelling gewoon prima?
En degene die je op D-Sub wil aansluiten, doet die het in een single screen opstelling gewoon prima?