-
renssies
ik ben op zoek naar een zeer (ongeveer?150) goedkope intel mac
vereisten:
intel
1gb ram
beturingssyteem maakt niet uit
er hoef geen beeldscherm of toetsenbord/muis bij
gaarg niet defect of oncomplete (niet alle onderdele)
03 april 2008 20:41
-
caspar
Dat gaat je niet lukken.
03 april 2008 20:53
-
renssies
kan het toch probere
03 april 2008 20:54
-
sjz
Inderdaad, dat is nogal te goedkoop. De Intel-gebaseerde Intel Mini Macs zijn nog niet zo verouderd dat ze voor ? 150 de deur uitgaan. Bij een PowerPC Mini Mac heb je een heel kleine kans, al lijkt zelfs dat me sterk. Eerder een Apple Cube ofzo.
[quote] kan het toch probere[/quote]
Dat zeker, het gaat je alleen niet lukken vrees ik.
03 april 2008 20:57
-
renssies
ja maar het probeelm is dat ik er op moet programeren (iphone/mac en ipodtouch apps) en dat heeft intel nodig:(
p.s. het kan ook nog zo zijn dat ik een kanaal vor de wii ga maken (nintendo komt met een speciae download service via het wii winkelkanaal) en prgrammeren hier voor zal wel weer op een mac moeten
03 april 2008 20:58
-
blacksorcerer
Regels: [quote]Discussieer over een prijs in een Vraag & Aanbod topic alleen indien je ge?nteresseerd bent.[/quote]
Dus indien jullie hem sowieso geen Intel Mac te bieden hebben, is het niet de bedoeling dat je over de prijs discussiert (kan je in PM alsnog doen als je het de TS zonodig wil melden). Dit is besloten n.a.v. de vele topics waarin alleen maar over de prijs gediscussieerd werd.
[color=blue]Terug ontopic, berichten die hierna eenzelfde overtreding begaan worden zonder pardon verwijderd.[/color]
03 april 2008 21:00