watermerk
april 2008
-
nickhallo tweakers,
ik heb een probleem. Een vriend van mijn heeft een film tuur illegaal gedownload maar er zit een watermerk in. Zou er iemand dit soms weten hoe je dit volledig uit die film haalt of lukt dit niet.
Ik denk dat ik hiermee over de regels gaat maar die dvd heb IK NIET gedownload het is een vriend.
03 april 2008 11:30 -
timentinghehe zou ik ook zeggen dat het een vriend is :P maar volgens mij neit maar je bedoelt een watermerk in een film ? of heb je gewoon de key nodig om hem af te spelen ?03 april 2008 11:34
-
nicker zit een watermerk vanboven in het scherm en ik vraag hoe je dit uit de film kan halen03 april 2008 11:44
-
lbjornl[quote=107830]
Dat is teken dat je vriend een codeerder heeft gebruikt. Waarschijnlijk een trial waardoor die dat expres doet. Hier is niets aan te doen buiten de originele versie te nemen en die te bekijken.
Maar volgens mij is dit niet toegestaan op TW, ookal is hij van je vriend en die vriend deelt hem met "derden" dus is het illigaal.03 april 2008 11:56 -
nicka oke
03 april 2008 12:00 -
blacksorcererDat het van je vriend is maakt totaal niets uit. Dit topic wordt gesloten omdat het in strijd is met de regelgeving.
[color=blue]Topiclock.[/color]03 april 2008 12:09 -
keitaroOm dit optelossen moet je idd zoals Lbjornl het zegt opnieuw coderen met de volledige versie van dat programma. Of een freeware/opensource codeer pakket vinden waarmee dit gratis gedaan kan worden.03 april 2008 12:11