[quote=107551]
Een week zonder slaap wordt je zieker van dan 4 dagen per week magnetron voer je hele leven.....
31 maart 2008 16:09
lbjornl
[quote=107552]
Ja ok? maar het blijft ver gezocht. Wat is weinig slapen heb ergens gehoort dat een mens 9 uur nodig heeft maar daar twijfel ik wel aan...
31 maart 2008 16:11
leviathan
Het kan zijn dat ik het topic iets te weinig heb gelezen, Blacksorcerer heeft 100% gelijk.
Alle frequenties die boven UV uit komen (beginnend vanaf violet licht dus), zijn volkomen onschadelijk.
Styloco zelf had het al over vermoedelijke ioniserende straling. Deze komen echt niet voor bij de 'grote' frequenties. Het enige wat het zou kunnen doen is je op de zeer lange termijn een beetje opwarmen.
Over de microwaves/magnetrons. Die zijn alleen gevaarlijk als je er IN gaat liggen. Dan ben je uiteraard binnen een paar seconden dood omdat deze de perfecte frequentie hebben om water zeer snel op te warmen, aangezien je lichaam voor 70% uit water bestaat en je lichaam geen temperaturen boven de 40 graden kan verdragen, ga je echt wel kapot ja. Maar uiteraard zijn deze magnetrons goed afgesloten en ga je niet dood als je er simpelweg naast staat.
Over al dat onderzoek dat gedaan is naar het effect van de 'straling' op mensen die vaak in aanraking komen met zulk soort dingen. Dit zit hem gewoon tussen de oren. Hoeveel mensen hebben wel niet van die kwaaltjes waar ze zelf steevast in geloven maar er eigenljk gewoon helemaal niets aan de hand is? Als je er echt van overtuigd bent, dan heb je er ook echt last van. Kijk maar naar het aantal voorbeelden in de praktijk.
Dat is dus ook hierbij, als je denkt dat het schadelijk voor je is, is het ook daadwerkelijk schadelijk voorje. En hierbij komt mijn standpunt naast dat van Blacksorcerer terecht.
Het kan alleen schadelijk zijn als jij er steeds aan denkt en er van wakker ligt dat het schadelijk is, terwijl je eigenlijk zou moeten slapen... resulteert wellicht in een slaaptekort met vele mogelijke gevolgen...
En als je het maar niet uit je hoofd kan krijgen, zou je als denkbeeldig tegengif in een kooi van Faraday gaan slapen.
31 maart 2008 17:33
styloco
haha kooi van Faraday ^^
dat wat gezegd wordt van erin geloven ook daadwerkelijk effect op je heeft heet het placebo effect. ik geloof hier wel in. Als ik ziek ben komt dit mij (denk ik) ten goede.
met dat straling gedoe zal er altijd een deel van mij toch blijven geloven dat het schadelijk is (hoe klein ook). ik vind het nogal moeilijk om 100% erin te gloven dat het natuurlijk is.
de verhoudingen bij mij: 85% natuurlijk en 15% onnatuurlijk, en dat van niet kunnen slapen was maar een voorbeeld
ik denk nu zo van: mijn lichaam kan gewoon tegen al die straling, ik hoef er ook niet in te geloven dat het 100% natuurlijk is, maar het belangrijkste is dat je maar niet beinvloedt wordt.
maar het is wel zo dat ik er rekening mee houdt, dus telefoon uit 's avonds, wlan uit (boven mijn hoofd) en water gewoon in de waterkoker opwarmen en niet in de magnetron, voor de rest vind ik het wel goed ...
31 maart 2008 17:44
keitaro
Ach ik bekommer er echt niet om...
Ook mensen die biologisch eten wegens alle gekke dingen in de dieren die gespoten zijn/in eten gemengd is...
Wat mij betreft gloeit mijn eten groen... Dan gaat het nog naar binnen... ik wil geen 134 worden... Gewoon werken, geld verdienen, belasting betalen en zodra je pensioen begind langzamerhand de pijp uit gaan...
Jongens, als jullie een goede oplossing willen vinden die jullie helpt om hoofdpijn of vermoeidheid weg te werken, dan raad ik jullie aan om het te proberen, hier is https://nutracbd.nl , ik weet zeker dat jullie gelukkig zullen zijn, net als ik. Ik heb geprobeerd om deze olie op andere plaatsen te kopen, maar in de regel kon ik niet het juiste resultaat krijgen, en deze olie werkt heel goed.
06 oktober 2020 17:55
william james
VERYSEAL is a major stocking distributor and factory of Mechanical Seal,Oil Seal,Hydraulic and Pneumatic Seals,O-Rings and other sealing products.One of the main advantages to using a viton oil sealant is that it seals the surface of the sealant, which means it doesn't require the traditional application of a liquid lubricant to keep the seal in place. Instead, the sealant is solid, which can reduce the potential damage that can occur from a leaking seal. https://www.veryseal.com/