eytoy ps2 on pc !
maart 2008
-
xxmelvinxx15ik hat even een vraagje ik heb een ps2 (playstation 2) ik heb daar een eytoy op zitten nou het zit zo. ik kan mijn eytoy ook op mijns pc zetten dat heb ik gedaan via http://www.instructables.com/file/FHMH8BQF9AZJU8O/
daar kan je eytoy file. insteleeren op je pc ! nou als volg heb ik dat nou naar paar weken doet ie het goed ! krijg ik openees geen verbindin meer het roode lampje brand niet meer terwijl de cam het doet nou ik heb het zo gedaan alle's verwijder en opnieuw gensteleerd op me pc maar krijg steet het selfde probleem dat ie hem niet kan opene ook niet op me msn .! heel raar weet iemand hier een oplossing voor . graag plz ! tnx en o ja krijg aleen zwart beeld maar het doet het wel dus is ie niet stuk ! aleen als ik op kaputre file druk geef ie errror.?31 maart 2008 07:38 -
nickk[offtopic]Wil je graag even kijken naar je schrijfwijze, dat leest wel wat makkelijker ... [/offtopic]
Kan je er ook even printscreen's van maken en wat voor 'error' geeft hij aan ...
31 maart 2008 07:53 -
arjan_saHeb je iets nieuws geinstallerd mbt drivers? Zo ja, probeer systeemherstel.
Heb je ookal geprobeerd om 'm te wissen, ook in het register, opnieuw op te starten en daarna pas opnieuw te installeren?
[quote]maar het doet het wel dus is ie niet stuk ! aleen als ik op kaputre file druk geef ie errror.?[/quote]
Welke error?
(p.s. Hoofdletters zijn niet verboden hoor)
[offtopic]Over je hardwareprofiel he, heb je mijne een beetje lopen kopieren?^o), want ik heb mijn CPU zelf overclocked.. En voorzover ik weet is de 6400 geclocked op 2.13Ghz en niet op 2.448,9. En ik heb ook een eigen MOBO erin gezet, dus ik denk niet dat jij dat precies hetzelfde hebt gedaan als'ie net nieuw is ^o),[/offtopic][offtopic] Oops, ik dacht dat er Modified MyCom stond ipv mijn pc, sorry in dat geval dan:P Maar hij leek gewoon erg veel op mijne..[/offtopic]31 maart 2008 07:57 -
xxmelvinxx15even rustig aan ok ben bizig srry overhaast er bij zetten ik zou het better uitelgeen .? even geduld a.u.b
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Let op je interpunctie gebruik a.u.b.![/color][/size][color=black][size=8] zie regels[/size][/color]31 maart 2008 08:07 -
nickkOke,
Wil je aan ons de printscreens (de knop Print Scrn, naast de F12) uploaden bij Imageshack en dan een link naar de error's die je nu krijg van je spel Eytoy op je pc.31 maart 2008 12:36
april 2008
-
xxmelvinxx15nee tnx. ik heb zelf beetje. lopen zoeken op googol. en ik ben uit gekomen op deze link
http://www.download.com/EOCP-Driver-for-Sony-Eyetoy-USB-Camera/3000-2120_4-10532564.html?tag=lst-1
en heb het nu tnx. tog voor julie help! maar het doet het weer hoor15 april 2008 12:20