-
sparky
Hi,
Ik speel vaak op mijn laptop (acer aspire 7720 - zie hw profiel) Crysis.
Mijn pc voldoet aan de eisen. Ik speel altijd op een resolutie van 1920x1200 (standaard resolutie) en ik heb ingesteld in Crysis dat alle grafische dingen op medium moeten (zodat het speelbaar blijft).
Tot nu toe daar geen enkel probleem mee gehad, in filmpjes liep het soms wel eens mis (op crysis) maar voor de rest had ik geen klachten.
Nu speel ik het laatste level (reckoning) en daar moet je op het deck tegen die hunter/aliens vechten. Maar helaas, hier loopt het wat mis.
Het is h??l happerig, om de x seconden freezed mijn beeld even, in het begin viel dat mee, maar nu is dat gewoon onbespeelbaar geworden.
Ik heb al geprobeerd de grafische dingen nu op low te zetten, maar helaas zonder enig verschil.
De temperaturen bij dit spel zijn vrijwel normaal (gewone temperatuur zoals bij andere levels, gemeten via Everest , ook tijdnes de gameplay!).
Mijn vraag is dus kortweg, hoe kan ik toch zorgen dat ik dat laatste level speelbaar kan uitspelen?
30 maart 2008 21:28
-
luccey
Dat is toch met al die ontploffingen steets? Dan moet je je resolutie even iets lager zetten. Die ontpoffingen vragen nogal wat van je graka en misschien kan die het niet aan op die resolutie.
30 maart 2008 21:38
-
keitaro
Ook geprobeerd de resolutie al is wat lager te zetten?
Hoe hoger de reso hoe zwaarder voor de kaart het is. Zo heb je CoD4 op allerhoogst met 1280x1024 mss rond de 50 fps... zelfde instellingen maar 1920x1280 nog maar 23 fps over...
Mss als je de reso wat lager zet dat het mss werkt... Verder dan dat weet ik geen tips te vermelden, zelf nooit Crysis gespeeld...
30 maart 2008 21:39
-
masterwillems
resolutie op 1024*768 oid zetten en alles op low en dan proberen als het probleem zich nog voort doet dan is er iets mis met je graka of crysis
30 maart 2008 22:31
-
sparky
Bedankt voor de snelle reacties.
IK heb in het spel dus de resolutie wat verkleint tot op ( 1024 x 768 ).
Nu, eigenlijk speelt het niet echt vlotter. Het beeldscherm freezt nog wat, maar het gaat tochal wat beter dan gisteren.
Btw, ik moest toch mijn gewone resolutie niet aanpassen h?? Ik heb enkel de resolutie in het spel zelf aangepast.
Oja, ik heb toch maar even mijn grafische kaart getest, en dus een vorig level getest, en om eerlijk te zijn speelt dat perfect.dus enkel dit level ligt een beetje hoog.
(wat eigenlijk wel vreemd is, want bij de systeemeisen staat vanaf GF 6800GT of hoger, en ik zit daar toch een stukje boven (8400).)
31 maart 2008 11:05
-
keitaro
Ligt aan de performance van de kaart... niet de cijfers...
Mijn 6600GT was beter dan een 7600GS... ondanks dat 7600 hoger en nieuwe getal is....
31 maart 2008 11:16
-
bj farmore
Ik heb een 8400gs in me laptop en boven eeen 6600GT. Ik kan nu niet echt zeggen dat de 8400 echt beter is, ik denk gelijk en op sommige momenten is de 6600GT nog weer wat beter in praktijk. Dus ik denk niet dat de 8400GS beter is dan de 6800GT.
31 maart 2008 11:19